“Avslappende, fredelig og hyggelig ”
Anmeldelse av Lanternen Restaurant

Lanternen Restaurant
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Vi var to stykker som bestilte Cesarsalat. Den kom med sprøstekt skinke (litt salt) og raust med kylling. Deilig mat, vakre omgivelser og hyggelig betjening.

1  Takk, annebergeb

Anmeldt 31. mai 2020 via mobile enheter

Oslo visste seg fra din beste side i dag. Skyfritt, med godt over 25 grader. Lanternen har hyggelig og serviceinnstilte personale. Maten er i overkant høyt priset. Rundt 50kr for mye lagt på for mye på hver rett. Men må vel også regne med å måtte betale med en slik fantastisk beliggenhet. Maten var helt ok. Kjøpte hamburger menyen, litt vel kjedelig burger. Rekesmørbrødet var derimot en nærmest topp score. Verdt et besøk.

Dato for besøk: mai 2020
2  Takk, Brikken82
Anmeldt 9. august 2019 via mobile enheter

Beliggenheten er super, ihvertfall hvis været er ok - det er litt avhengig av det. Og maten er ganske god den også, medium pluss.

Pizza - nesten litt for tynn bunn - men god. And - helt grei den også, gode grønnsaker til.

Service - hyggelige servitører som lager god stemning, flere plusspoeng der!

Kommer vi tilbake? Absolutt!

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, Fantonaldo
Anmeldt 5. august 2019

Hadde ikke vært på Lanternen på en stund. Landet der søndag etter å ha gått Frognerstranda rundt. Bestilte, som sist, husets rekesmørbrød + en 0,6 l øl. Rekesmørbrødet må være byens beste! Stort og generøst - mye reker + alt det andre man ønsker seg av et rekesmørbrød. Øl er selvsagt aldri "feil". Feil var det heller ikke på hvitvinen + chipsen som mitt turfølge bestilte. Men best av alt var restaurantens effektive, blide og vennlige service!

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, Gunnar1956
Anmeldt 29. juni 2019 via mobile enheter

Vi har gått fra Skøyen og skal ta båten til Oslo sentrum. Ved fergeleiet ligger Lanternen. Vi bestemmer oss for å ta neste båt og bestiller en øl. Iskald og god - her sitter vi med utsikt til indre Oslofjord, lite folk, god stemning - kanskje vi tar lunchen her? Får menyen og bestemmer oss raskt - fiskesuppe og moulles frittes - og en flaske prosecco. Det kommer stadig båter fra Oslo, men vi koser oss på Bygdøy. Maten er kort sagt nydelig. Vi spiste det samme på Bølgen og Moi på Tjuvholmen for noen måneder siden. Dette var bedre. Så bra at så få vet om dette stedet! Vi SKAL tilbake! Pris for det hele nok 1195,- vel verdt pengene! Nevnte jeg servicen? Upåklagelig ! Vi kom oss til sentrum etterhvert, mette og gode!

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, KnutM118

Reisende som så på Lanternen Restaurant, så også på

Har du vært i Lanternen Restaurant? Del dine erfaringer!