“God mat og flotte omgivelser, behagelig service”
Anmeldelse av Lanternen Restaurant

Lanternen Restaurant
Anmeldt 25. august 2021

Vi hadde søndagsmiddag med bord i vannkanten. Den verste sommertrafikken har gitt seg og det var veldig behagelig å være der. Hyggelig og kyndig service. Ved bordet ble det bestillt fiskesuppe og pizza. Alle var veldig fornyd med maten. Eneste ankepunkt var at det var for lite suppe som middag. Beregn en rett til.
Pizzaen var etter sigende veldig god.
Klassiske gode desserter. Hyggelig at man kan komme hit og få god mat og en hyggelig stund.

Takk, Marius123S

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Vi gikk for det sikre, burger.
Stor skuffelse - fullstendig gjennomstekte burgere, som smakte mer som billige karbonader - enn en hamburger tilberedt på et restaurantkjøkken. Er dette virkelig blitt gjort av en kokk med utdannelse innen kokkefaget?
Tilbehøret var også svært mangelfullt, og betjeningen ganske fraværende den også.
Lanternen har god beliggenhet, dårlig mat - og ikke minst dårlig service.

1  Takk, Fantonaldo
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Vi var to stykker som bestilte Cesarsalat. Den kom med sprøstekt skinke (litt salt) og raust med kylling. Deilig mat, vakre omgivelser og hyggelig betjening.

1  Takk, annebergeb
Anmeldt 31. mai 2020 via mobile enheter

Oslo visste seg fra din beste side i dag. Skyfritt, med godt over 25 grader. Lanternen har hyggelig og serviceinnstilte personale. Maten er i overkant høyt priset. Rundt 50kr for mye lagt på for mye på hver rett. Men må vel også regne med å måtte betale med en slik fantastisk beliggenhet. Maten var helt ok. Kjøpte hamburger menyen, litt vel kjedelig burger. Rekesmørbrødet var derimot en nærmest topp score. Verdt et besøk.

Dato for besøk: mai 2020
2  Takk, Brikken82
Anmeldt 9. august 2019 via mobile enheter

Beliggenheten er super, ihvertfall hvis været er ok - det er litt avhengig av det. Og maten er ganske god den også, medium pluss.

Pizza - nesten litt for tynn bunn - men god. And - helt grei den også, gode grønnsaker til.

Service - hyggelige servitører som lager god stemning, flere plusspoeng der!

Kommer vi tilbake? Absolutt!

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, Fantonaldo

Reisende som så på Lanternen Restaurant, så også på

Har du vært i Lanternen Restaurant? Del dine erfaringer!