“En drink som aldri kom.....”

Palmen Restaurant & Othilia Lobby Bar
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 24. november 2018

Ble overrasket over hvor elendig service de hadde på Othilia Lobby bar.
Ikke husket de hva vi bestillte og det tok mer enn 10 min hver gang vi skulle ha et nytt glass vin eller øl. Procecco hadde de ikke, engelsk gin hadde de ikke, jule øl hadde de ikke.....Det var veldig få gjester når vi var det, men måtte alikevel lete etter bartenderen får å få betalt.Uff, blir nok Dagligstuen heretter.

Takk, ArneFigenschou

Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Utrolig skuffende og dyrt. Servicen og ansatte var hyggelige, men det hjelper ikke når menyen er utrolig kjedelig og i tillegg ikke god. Man bør forvente mere på et sted som Palmen. Løksuppe til kr 245 måtte vi sende tilbake. Smakte som løken på frossen seibiff i pakke lagt i vann med buljong. Rekesmørbrød med dvasse reker. Salaten ok, men langt i fra bra! Kommer ikke til å dra hit igjen, når det er så mye bra andre steder i Oslo. Rett og slett SKUFFENDE!!!

Takk, Ingvild D
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Hadde høye forventninger til dette da jeg har hatt en flott opplevelse med dette konseptet et annet sted tidligere. Førsteinntrykket på Palmen var flotte omgivelser. Men det positive stoppet egentlig der. Det var kun mulig å velge mellom grønn eller sort te, hadde forventet et større utvalg når man kommer for å drikke te. Maten var pent dandert. Dessverre luktet den sterkt av fisk siden 2 av kanapeene inneholdt dette, noe som ødela smaken inntil man spiste disse. Brødet var tørt, det samme var sconesene og makronene. Ikke en god smaksopplevelse. Hadde som sagt forventet mye mer. Gå heller på A. C. Perchs tesalong for en flott afternoon tea!

Takk, Siri Synnøve B
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Tror ikke jeg har vært så skuffet over et restaurantbesøk noensinne......

Trist men sant, så skyldes dette ene og alene servitørene som jobber der.

Hyggelig hovmester som viste oss til bordet, og omgivelsene er flotte. Dessverre stopper det der.

Vi ba vår servitør om å få se vinkartet og kanskje bestille en flaske champagne, noe han mente var unødvendig da et glass per person var det billigste alternativet(!). Da han kom tilbake sa vi at vi gjerne ønsket et glass champagne som han anbefalte, og han himlet litt med øynene før han lirte av seg «Selvfølgelig...»

15-20 minutter etter vi fikk champagnen fikk vi maten og teen vi hadde bestilt. Dette var mer eller mindre siste gangen vi så servitøren. Det eneste vi så til de var da de kom for å fjerne en tom tallerken. Ingen spurte om maten smakte, om vi ønsket påfyll av drikke, NADA... Tilslutt satt vi der med kun vannglass og en halvfull vannflaske. Alt, og da mener jeg ALT, var ryddet vekk. Vi forsøkte å få kontakt slik at vi i det minste kunne betale, men til og med dette var vanskelig.

Helt utrolig dårlig service.... Rett og slett skuffet.

Maten var ok, og det er det som løfter dette opp fra den dårligste karakteren.

Jeg kommer aldri til å sette mine ben der igjen.

3  Takk, LivHelen
Anmeldt 25. september 2018 via mobile enheter

Utmerket valg for en uformell middag med utenlandsk forretningsforbindelse. Rolig atmosfære, utsøkt måltid og hyggelig service!

1  Takk, SteinWil

Reisende som så på Palmen Restaurant & Othilia Lobby Bar, så også på

Har du vært i Palmen Restaurant & Othilia Lobby Bar? Del dine erfaringer!