“Ut med Burgeren fra menyen”

Palmen Restaurant & Othilia Lobby Bar
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Vi kjenner stedet. Hyggelig med fin atmosfære. Vanligvis god mat, men ikke i dag. Ut med Burgeren. Overstekt, tørr og rett og slett kjedelig. Står ikke i stil med resten. Men, vi kommer igjen. Henning Værøy

Takk, Henning V

Anmeldt 2. august 2021

Dette var ett stort kunstrisk løft innen Grand Hotel og helt nydelig. med nydelige farger og møbler men også den nydelig lysekronen.

Takk, Ole Chr T
Anmeldt 26. juni 2021

Afternoon Tea har blitt en hyggelig fast lørdagskos og vi har prøvd flere forskjellige steder i Oslo. Palmen var veldig hyggelig, god mat og topp service, her føler man seg virkelig velkommen. Nydelige lokaler. Vi kommer helt sikkert igjen.

Takk, 843ko
Anmeldt 19. oktober 2020 via mobile enheter

Å oppleve Afternoon tea på Grand Hotell/Palmen er noe for seg selv! Flott og stilfullt interiør, hyggelig og meget god betjening, samt mye godt å sette tennene i! Dessuten serverer de original og god engelsk te. Absolutt å anbefale på en lørdag eller søndag. Man bestille bord i forkant.

1  Takk, Offisersbladet
Anmeldt 19. september 2020

Vil absolutt anbefale Palmen for en lunsj. Ikke avskrekkende dyrt i forhold til verdi, og få steder i Oslo kan matche lokalet.

2  Takk, critical_traveler00

Reisende som så på Palmen Restaurant & Othilia Lobby Bar, så også på

Har du vært i Palmen Restaurant & Othilia Lobby Bar? Del dine erfaringer!