“Bra”

Bakkekroen
Få mat levert
Vurdert som nr. 1 208 av 1 593 Restauranter i Oslo
Anmeldt 22. desember 2018

Kommer du med bil til Bakkekroen kan devære vanskelig å finne parkeringsplass, men både t-bane og buss stopper i nærheten.

Maten er meget bra, men kanskje litt dyr i forhold til porsjonsstørrelsen.Servicen god. men det kan bli litt språkproblemer når man skal kommunisere med enkelte av servitørene.

Bakkekroen har jazzkvelder. Sjekk nettet på forhånd for å se hvilke kvelder som egner seg for besøk avhengig av om du liker eller ikke liker jazz.

Takk, BGK190479

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg var på vei hjem fra flyreise og var sulten.Ringte sønnen min og spurte om vi skulle ta en Peking suppe. Så ringte jeg Bakkekroen, hoppet av bussen på vei hjem ti mknutter senere og ble plukket opp av sønnen min. Vi dro rett hjem og ddkte på og spiste deilig suppe uten å bli flådd.

1  Takk, 625livn
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Kelneren var frekk og uforskammet. Brukte en time på å i det hele tatt bestille maten. Maten var ikke noe særlig den heller. Høylytt krangling innad i personalet også. Nei, verste restaurantopplevelsen jeg har hatt.

Takk, LarsSpi
Anmeldt 26. mars 2018 via mobile enheter

Bakkekontakt har en stor meny av tradisjonell, norsk mat og kinesisk mat og det er veldig lettvint å hente mat der. Mange ganger har jeg bare ringt ned og bestilt Peking suppe, og hentet den etter 10 minutter. Det er en billig og god rett som gir en fullverdig middag.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, 625livn
Anmeldt 11. mars 2018

Vi har et par ganger tidligere vært en kort tur innom Bakkekroen for å høre på lørdagsjazzen, og ved ett tilfelle spiste vi også middag.
Denne gangen ønsket vi å sikre oss en god bordplassering, og var ute i god tid for å bestille bord. Nå skulle vi kose oss. Tirsdagen i samme uke ringte vi og bestilte et vindusbord og det ble bekreftet var i orden. Når vi ankommer lørdagen viste det det seg at vi var omplassert til lokalets desidert dårligste bord. Det var kun mulig å sitte på den ene siden av bordet, og vi ville derfor i så fall sitte ved siden av hverandre og se rett inn i en stor søyle. Absolutt ingen sikt til hva som foregikk.
Det var ikke spesielt maten som trakk oss til Bakkekroen. Vår opplevelse ved tidligere måltid var at denne er helt middelmådig. Men en totalpakke på koselig jazz og middag så vi frem til. Siden vi ville bli sittende å se inn i en søyle var det ikke verdt bryet å være der kun for middagen. Vi valgte å forlate stedet og spiste et annet sted. Kommer ikke til å gjenta besøket.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Ivar S

Reisende som så på Bakkekroen, så også på

Har du vært i Bakkekroen? Del dine erfaringer!