“Deilig Kinamat”

Bakkekroen
Få mat levert
Vurdert som nr. 1 211 av 1 593 Restauranter i Oslo
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Vi var her på familie middag. Nydelig And med ris. Barna bestilte Scnitzel, den var ikke god. Anbefaler kinamaten og dessert banasplit eller fritert banan. Hyggelig betjening, moderate priser.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Hans J L

Anmeldt 22. desember 2018

Kommer du med bil til Bakkekroen kan devære vanskelig å finne parkeringsplass, men både t-bane og buss stopper i nærheten.

Maten er meget bra, men kanskje litt dyr i forhold til porsjonsstørrelsen.Servicen god. men det kan bli litt språkproblemer når man skal kommunisere med enkelte av servitørene.

Bakkekroen har jazzkvelder. Sjekk nettet på forhånd for å se hvilke kvelder som egner seg for besøk avhengig av om du liker eller ikke liker jazz.

Takk, BGK190479
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg var på vei hjem fra flyreise og var sulten.Ringte sønnen min og spurte om vi skulle ta en Peking suppe. Så ringte jeg Bakkekroen, hoppet av bussen på vei hjem ti mknutter senere og ble plukket opp av sønnen min. Vi dro rett hjem og ddkte på og spiste deilig suppe uten å bli flådd.

1  Takk, 625livn
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Kelneren var frekk og uforskammet. Brukte en time på å i det hele tatt bestille maten. Maten var ikke noe særlig den heller. Høylytt krangling innad i personalet også. Nei, verste restaurantopplevelsen jeg har hatt.

Takk, LarsSpi
Anmeldt 26. mars 2018 via mobile enheter

Bakkekontakt har en stor meny av tradisjonell, norsk mat og kinesisk mat og det er veldig lettvint å hente mat der. Mange ganger har jeg bare ringt ned og bestilt Peking suppe, og hentet den etter 10 minutter. Det er en billig og god rett som gir en fullverdig middag.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, 625livn

Reisende som så på Bakkekroen, så også på

Har du vært i Bakkekroen? Del dine erfaringer!