“Par”

Bakkekroen
Få mat levert
Vurdert som nr. 1 209 av 1 601 Restauranter i Oslo
Anmeldt 11. september 2020 via mobile enheter

Fantastisk kinesisk kjøkken servert av vennlige og imøtekommende servitører . Stedet har virkelig sjel med det rustikke og hyggelige lokale . «Bakke « leverer alltid . Anbefales på det varmeste ! Frode

Dato for besøk: september 2020
Takk, Frogsy

Anmeldt 8. juli 2020

Bestilte take-away. Hyggelig nok betjening, men maten var under enhver kritikk. Hadde vi spist på restauranten hadde den gått rett tilbake på kjøkkenet. Sausene hadde en underlig, dårlig smak og noen av biffbitene smakte rett og slett dårlig. Håper bare vi ikke blir syke.
Kort sagt - her bør man styre unna..

Takk, ragbl
Anmeldt 5. juni 2019

Jeg, venner og familie har spist her utallelige ganger i mange år. Grei parkering, unikt lokale, m/uteterrasse. Litt eldre interiør utseende som er helt OK, og har en koselig atmosfære. Stor menyen som er Norske- og Kinesiske mettende retter, og er helt OK. Gode porsjoner (som er viktig!), hyggelig fast personale som er på nikk, rent- og pent. Anbefales! d:o)

Dato for besøk: mai 2019
Takk, jans0der
Anmeldt 10. mai 2019 via mobile enheter

Servitøren står og skjeller ut en av mine venner fordi han tenker over hva han vil ha. Aldri dra hit

Dato for besøk: mai 2019
Takk, 304edvardh
Anmeldt 3. mars 2019 via mobile enheter

Sjarmerende sted midt i Smestadkrysset. Jeg har bare vært her for noe å drikke, men også spisemenyen ser fin ut. Om sommeren kan man sitte utendørs, da bakkekroen har mange bord utendørs. Personalet kunne vært noe hyggeligere. Jeg har følt meg litt til bry de gangene jeg har vært her, og personalet kommer ikke bort til bordet på eget initiativ.

Takk, mariahM8095TZ

Reisende som så på Bakkekroen, så også på

Har du vært i Bakkekroen? Del dine erfaringer!