“Gode hamburgere i hyggelig og foksomt lokale”
Anmeldelse av Café Con Bar

Café Con Bar
Anmeldt 12 oktober 2016

Vi var fire personer som spiste hver vår hamburger og alle var fornøyde. Hamburgeren var korrekt stekt og av god kvalitet. En porsjon fries fulgte med. Jeg har lite eller ingenting å trekke for når det gjelder hamburgeren. På den negative siden var det relativt mye støy og ganske trangt i lokalet, men mange vil vel mene at dette er naturlig på populære utesteder.

Takk, Harald N
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 11 oktober 2016

Dette var et høydepunkt på Oslobesøket vårt. Her ble vi tatt i mot med smil og glimt i øyet. Maten var svært god, autentisk og hjemmelaget. Vi bestilte grilltallerken og kyllingspydtallerken og vi ble både mette og fornøyde. Mye mat for pengene!
Det tok ikke lang tid fra vi bestilte, til vi fikk maten på bordet.
Vi hadde med barn som spiste den tradisjonelle "pølse og pommes fries". Savnet kanskje litt mer variasjon på barnemenyen.
Her kommer vi tilbake ved neste anledning, garantert!

Takk, mall_lone
Anmeldt 8 september 2016

Servitør var fort på plass ved bordet, fikk både mat og drikke, ganske så fort. De kjører også en dagens rett til 139 kr.
Maten er både rimelig og god.

Takk, bjoernos
Anmeldt 30 juli 2016

Har dessverre ikke spist her, kun hatt drinker/øl. Veldig bra utvalg! Gode drinker og masse å velge i. Veldig hyggelige servitører. Hyggelig å kunne sitte ute. Og hyggelig at man kan bestille ved disken og/eller av servitører og betale når man går, istedenfor å måtte betale for hver bestilling.

Takk, Ina Jeanette M
Anmeldt 30 juli 2016 via mobile enheter

Vår lille familie på tre personer besøkte denne restauraten/baren på dagtid 30/7/2016.
Vi ble veldig godt tatt i mot av et smilende og vennlig vertskap. Menyen deres var enkel og variert. Vi ankom kl1550, men kunne velge fra både frokost og lunchmenyen om vi ville det.
Maten falt i smak hos samtlige. Undertegnede spiste en kyllingspydtallerken med diverse deilig tilbehør som frisk salat, tzatsiki, tomatsalsa og deilig brød. Det var noen flere småting på tallerkenen som gikk i glemmeboken. Smakene var gode og råvarene var fersk og innbydende.
Dette stedet anbefales virkelig.

Takk, Stian R

Reisende som så på Café Con Bar, så også på

Har du vært i Café Con Bar? Del dine erfaringer!