“Cafe Con Bar ”
Anmeldelse av Café Con Bar

Café Con Bar
Anmeldt 13 oktober 2016 via mobile enheter

Besøkte Cafe Con Bar med kollegaer fra jobb da vi var på kurs i Oslo.

Maten var god, personalet var hyggelig.

Det som trekker ned er et mørkt lokale som kunne trengt en oppussing. Toalettene kunne med fordel fått seg en vask.

Et helt gjennomsnittlig sted.

Takk, Haga6

Anmeldt 12 oktober 2016

Vi gikk til Cafe Con Bar fordi vi ønsket tyrkisk mat. De hadde en velfylt meny med tyrkiske retter, både små og full middag. De mest kjente retter fra tyrkisk kjøkken var representert. Selv spiste jeg grillede lammekoteletter med ezme, salat tzatziki og tyrkisk brød. I tillegg var det selvsagt også en Efes, tyrkisk øl. Servitørene var svært hjelpsomme og hyggelige. Her kommer vi nok til å gå igjen

Takk, Arvid1953
Anmeldt 12 oktober 2016

Vi var fire personer som spiste hver vår hamburger og alle var fornøyde. Hamburgeren var korrekt stekt og av god kvalitet. En porsjon fries fulgte med. Jeg har lite eller ingenting å trekke for når det gjelder hamburgeren. På den negative siden var det relativt mye støy og ganske trangt i lokalet, men mange vil vel mene at dette er naturlig på populære utesteder.

Takk, Harald N
Anmeldt 11 oktober 2016

Dette var et høydepunkt på Oslobesøket vårt. Her ble vi tatt i mot med smil og glimt i øyet. Maten var svært god, autentisk og hjemmelaget. Vi bestilte grilltallerken og kyllingspydtallerken og vi ble både mette og fornøyde. Mye mat for pengene!
Det tok ikke lang tid fra vi bestilte, til vi fikk maten på bordet.
Vi hadde med barn som spiste den tradisjonelle "pølse og pommes fries". Savnet kanskje litt mer variasjon på barnemenyen.
Her kommer vi tilbake ved neste anledning, garantert!

Takk, mall_lone
Anmeldt 8 september 2016

Servitør var fort på plass ved bordet, fikk både mat og drikke, ganske så fort. De kjører også en dagens rett til 139 kr.
Maten er både rimelig og god.

Takk, bjoernos

Reisende som så på Café Con Bar, så også på

Har du vært i Café Con Bar? Del dine erfaringer!