“Sentralt uhøytidelig møtested.”
Anmeldelse av Café Con Bar

Café Con Bar
Anmeldt 2 mars 2017

Restauranten ligger midt i Oslo, 5 minutters avstand fra Jernbanetorget, Storgata og Grønland shoppingsenter. Ideelt for alle i gjennomfart, eller som har errend i Oslo sentrum. Stedet byr på avslappende, uhøytidelig og intim atmosfære. Plass ute for de som foretrekker friluft. Dagens aviser for den som stikker innom for en kopp kaffe, te eller et glass med noe i, kake eller enkelt måltid.

Takk, Magnar A
Skriv en anmeldelse
Det er nyere anmeldelser for Café Con Bar
Se de nyligste anmeldelsene

Anmeldt 4 januar 2017 via mobile enheter

Deilig tyrkisk mat- spennende smaker, imøtekommende service! Generøse serveringer gir en god matopplevelse, til en hyggelig pris!

Takk, Cathrine J
Anmeldt 9 desember 2016

På jobbreise med kolleger, måtte bare ha kjapp middag en mandags ettermiddag. Vi var fire personer og hadde ikke bestilt bord. Fikk god mat og gode prosjener. Jeg hadde burger. Blid betjening og grei service.

Takk, LimaNorway
Anmeldt 30 oktober 2016 via mobile enheter

En helt gjennomsnittlig matopplevelse;)
Maten som var en Carlsone pizza var meget god:)

Ellers veldig stille betjening, lite spørsmål om maten osv..

Men greit nok:)

Takk, Jan A
Anmeldt 25 oktober 2016

Restauranten ligger sentralt med kort vei til Spectrum og Oslo Sentralstasjon.
Godt utvalg i mat og drikke.
Lammekotelettene var veldig gode, men kanskje ikke nok mat for en voksen mann.
Stort utvalg i øl. Flere av vinene på menyen var de tomme for. Dette dro ned helhetsinntrykket ganske mye! Det er heller ikke så bra at servitøren erstatter vinen de ikke har med en annen uten å spørre!
Vi var en stor gruppe som fikk maten på likt og den var varm! Pluss i boka for det!

Takk, Anne Bye G

Reisende som så på Café Con Bar, så også på

Har du vært i Café Con Bar? Del dine erfaringer!