“Fantastisk!”
Anmeldelse av Café Con Bar

Café Con Bar
Anmeldt 10. januar 2019 via mobile enheter

Jeg og min familie gikk hit etter å ha vært på håndball nm finale. Halden-elverum. Vi var på jakt etter pub mat. Og god øl. Jeg og min mann er øl elskere. Utrolig glad for at vi fant denne. Utrolig god mat og masse godt øl.Og kjempe bra service.Og atmosfæren er som en pub skal være.Hit kommer vi igjen neste gang vi er i Oslo. Anbefales på sterkeste.

Takk, Holmen83

Anmeldt 22. oktober 2018

Bra lunsjmeny, fornuftige priser og meget godt utvalg av øl og andre drikkevarer. Servicevennlig og observant personale. Rent og pent.

1  Takk, wozziwow
Anmeldt 15. august 2018

Cafe con Bar er Oslos beste sted der du kan spise og drikke midt i centrum. Maten er utrolig god med utvalg fra tyrkisk, norsk, europeisk og annet mat. Drikker : stor utvalg, rimelige priser. Viktigst er fin og vennlig miljø: du kan nytte inne og ute årets rundt. Varme lamper på vintern er altid på, fin ny belysning, askåper er på plass, ny fine hvite stoler og bord på uteservering. Teppe om det er kalt altid disponibelt årets rundt, på kveldstid i sommeren også. Veldig god mat i høyeste kvalitet, snille servitører ved baren og mat servering. Jeg kommer dit nesten hver dag allerede 3 år og anbefaller til alle å besøke dette fine stedet. BESTE I BRUGATA!!! Andrey

1  Takk, Val E
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat, utrolig flink kokk. Rask servering. Bra priser. Karismatiske og kjekke menn som jobber her. Haha. Tar alt med et smil. Beste plassen i oslo;)

1  Takk, Lene V
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Det var deilig mat hyggelig servering og hyggelig ansatter og god pris en av de beste steden som jeg var

1  Takk, Devran G

Reisende som så på Café Con Bar, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Café Con Bar? Del dine erfaringer!