“God mat og god service”
Anmeldelse av Café Con Bar

Café Con Bar
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Strålende service og god mat. Servitøren var imøtekommende og maten kom på bordet etter kort tid. Trivelig atmosfære.

Takk, Vidar H

Anmeldt 7. juli 2021

Stakk innom for en middag en sommerkveld. Kelneren var der med en gang og fulgte opp med god service gjennom hele måltidet. Vi valgte tyrkisk mixed grill, nydelig og mye mat til bra pris. Kanskje ikke stedet du velger for en romantisk helaften, men absolutt et sted for en uformell middag. Plasser både ute og inne.

Takk, ToneN
Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Suveren matopplevelse! Bestilte grillrett for 2, og det var mye og veldig god mat. Godt utvalg i menyen, god stemning i restauranten. Kommer garantert tilbake.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, AnitaNer
Anmeldt 19. januar 2020

Koselig og sentral på østkanten. Båser og bord, godt utvalg av drikke til ok priser. God service. Har ikke spist her, men ser at mange andre gjør det.

Uteservering om sommeren.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, Leon_Norway
Anmeldt 6. desember 2019

Først og fremst er ansatte veldig hyggelige og er hjelpsomme. Veldig koselig sted og utroooolig god mat!! Jeg og familien min har spist der mange ganger og det har blitt favoritt restauranten våres i Oslo!! Anbefaler på det sterkeste! The best restaurant you can go to in Oslo if you are tourist ;)

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, 662norac

Reisende som så på Café Con Bar, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Café Con Bar? Del dine erfaringer!