“Skuffende”
Anmeldelse av Kjokken og Bar

Kjokken og Bar
Anmeldt 11. juli 2021

Du bestiller på app, men drikken kommer alltid til feil bord. Du får kjeft av besetningen når du ikke vet om drikka er til deg. Du prøver og stille spørsmål og får svar «det burde du vite». Vi endte med å forlate stedet tidlig pga dårlig service, dårlig opplevelse generelt.

Takk, andr_sJ3060KY

Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Bestilte en pepperoni pizza. Fikk en slapp ostepizzq med seks pepperoniskiver på. Pizzasausen virket å være bare noe ketchup de hadde kasta på. En real skuffelse.
Kompisen min bestilte hamburger. Han ga den terningkast to . Jeg vil ikke anbefale å spise på kjøkken og bar.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Z5365JCglennb
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Elendig service og frekke ansatte. Ene personen var direkte frekk mot en av de andre kundene i køen. Dårlig opplevelse begge gangene jeg har vært der.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, bfkdkfbf
Anmeldt 21. februar 2020

Stor meny så jeg tror de fleste finner noe de vil ha å spise. Sentralt sted, men da vi var der så var det såpass rolig at man kunne ha gode samtaler uten at nabobordene kunne lytte til dem. Salatene var veldig gode, spesielt chevre-salaten var veldig bra. Hyggelig betjenning. Kommer gjerne tilbake hit!

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Ingeborg56
Anmeldt 16. desember 2019 via mobile enheter

Dette var skuffende , løksuppe servert i en bolle med et stort skår. Fiskesuppe nærmest fri for fisk. Ikke noe brød fulgte fiskesuppe. Det hele virker kort og godt amatørmessig. + for rask sørvis tross alt.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, Hans Ivar M

Reisende som så på Kjokken og Bar, så også på

Har du vært i Kjokken og Bar? Del dine erfaringer!