“Man skal lete lenge etter en verre indisk restaurant, i Oslo”
Anmeldelse av Delhi Tandoori

Delhi Tandoori
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

To måneder etter et halvt års lockdown i hovedstaden blir man etter lang ventetid møtt av en likegyldig servitør som kaster et par menyer og sier at de stenger klokken 22. Vi bestiller en liten flaske vin, men må nøye oss med en Gato Negro, som kan minne om tjære, da de ikke har den som stod på menyen. Maten kommer omsider, kjøttet har definitivt vært frosset, og man skal tygge hardt og lenge for å få dette ned. Sausen er høvelig grei. Regningen blir kastet på bordet, og så snart den er betalt kommer en ny servitør og sier kommanderende at vi må ut med en gang! Klokken er 22:01.

Takk, tiverno2020

Anmeldt 15. mars 2020

Dette er kanskje ikke stedet jeg ville gå for atmosfære og service, men det var langt fra så galt at besøket ikke ble en helt strålende opplevelse likevel. Maten var veldig god, og her var ett av få steder hvor (veldig) sterk faktisk betyr sterk. Jeg koste meg med lam tindaloo. Nanbrødet bestod testen, så alt i alt en bra opplevelse. Kan anbefale stedet.

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, 339birgitn
Anmeldt 26. februar 2020 via mobile enheter

God mat, men slitte lokaler
Hyggelig betjening. Litt dyr drikke, men sånn er det vel de fleste steder.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, trondegil123
Anmeldt 25. januar 2020 via mobile enheter

Oh, come on spice up my life!
Superdigg indisk med holdning.
Ta imot og du blir glad, stritt imot og det blir hælvete.
Kvalitetsnamnam!

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, rolfkristian
Anmeldt 27. desember 2019

Venninnen min bestilte take out fra Dehli Tandoori etter å ha lest en fantastisk anmeldelse i Afterposten. Vi angret bestillingen så fort vi apnet posen. Alt fløt i olje, det var lite smak, og smaken som var var besk, rå løk og tomatoer over alt. De brukte så å si den samem sausen i rettene vi bestilte, og den var ikke god. Vi spiste litt og kastet rett og slett resten selv om jeg vil aldri kaste mat. Det smakte pyton.
Gå heller til Punjab Tandoori rett ned i gaten og betale mindre for virkelig god mat.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, serafineste

Reisende som så på Delhi Tandoori, så også på

Har du vært i Delhi Tandoori? Del dine erfaringer!