“Top of the Town!”
Anmeldelse av Statsraaden Restaurant

Statsraaden Restaurant
Anmeldt 16. mars 2018

Sjeldent finner man bedre mat, respekt for kokkeyrket, høytidelig- men avslappende miljø! Spist her noen få ganger under spesielle anledninger, og kan ikke få rost kokkene, betjeningen og atmosfæren godt nok. En oase av gourmetiske eventyrlige opplevelser, og for ikke å snakke om ettersmak- og uforglemmelige minner. Har hatt enkeltrett, 5-retters og 7-retters her, og kan ikke beskrives godt nok, MÅ oppleves! d:o)

Dato for besøk: desember 2017
2  Takk, jans0der

Anmeldt 18. august 2017 via mobile enheter

Vi likte stedet skikkelig godt - prisene er ikke over forventet, lokalet er kjempefint! Puben er fet, og folkene i baren er kjempekjekke. Vi kommer igjen! (Vi er jo bergensere, og trodde virkelig ikke at vi hadde noe på denne bydelen å gjøre;)

Dato for besøk: august 2017
Takk, Trudels88
Anmeldt 13. juni 2017 via mobile enheter

Det var en veldig uoppmerksom betjening som jobbet der, etter vi var ferdig å spise var det ingen som spurte om vi ville ha mer vin eller dessert. Vi måtte oppsøke betjeningen får å få betalt, det var ikke mye gjester der, så det var ingen unnskyldning for den dårlige servicen, maten var ikke noe å skryte av, fikk en følelse av å være på en veikro.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, kine_kristine
Anmeldt 18. januar 2017

Her var det mange ting som gjorde at dette ble en hyggelig kveld sammen med deler av familien. Vi bor i nærmiljøet - men det er lenge siden vi har spist middag på Statsraaden Restaurant. Men det blir helt sikkert ikke lenge til neste gang. Jeg likte veldig godt menyen som hadde et bredt utvalgt av enkle retter og gourmet-retter. Selv spiste jeg Indrefilet og den var bare helt nydelig. Min mann spiste en ekte Burger - av kjøtt. Atmosfæren var fredelig og hyggelig, ikke minst takket være de to kelnerne Monica og Grethe som gjorde sitt beste for at vi skulle trives. Dette kan varmt anbefales.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, Mona S
Anmeldt 20. november 2016 via mobile enheter

Feiring av bursdag. God tilbake melding og oppfølging fra jeg booket bord.
Vi fikk fint bord. Vi gikk fir 5 retter og vin

Alt smakte supert og ble presentert og vi hadde good times under middagen.
Vår servitører var supre.
Vi gikk fornøyd og mett derfra
Anbefaler. Lokakene er vakre

Dato for besøk: november 2016
Takk, 225helis

Reisende som så på Statsraaden Restaurant, så også på

Har du vært i Statsraaden Restaurant? Del dine erfaringer!