“Middagsbesøk”
Anmeldelse av IKEA's Restaurant

IKEA's Restaurant
Vurdert som nr. 1 201 av 1 684 Restauranter i Oslo
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Er skuffet over hvor dårlig det nå har blitt på restauranten til IKEA Furuset. Møtte laaang kø på vei inn i serveringsdelen, og etter førti minutter var det vår tur. Maten var kjedelig og smakløs. Jeg har hatt gode erfaringer med dette stedet tidligere, men virker det helt resignert.

Takk, roarr983

Anmeldt 23. juni 2018 via mobile enheter

Overkokt pasta med tomatsaus. Klebrig og grøtete pasta så må ha vært kokt for lenge og ligget for lenge.

Ikke spisende.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Bee N
Anmeldt 16. mars 2018

Etter mye gåing på det enorme IKEA senteret, var det deilig å hvile bena og mette en sulten mave. Det ble som vanlig Svenske kjøttboller m/ditto. Som alltid er passende- og OK, sammen med kald drikke, samt kake og god kaffe. d:o)

Dato for besøk: februar 2018
Takk, jans0der
Anmeldt 10. desember 2017 via mobile enheter

Vi valgte kjøttboller og visste jo hva vi fikk. En helt grei middag til en relativt rimelig penge. Et lite pluss for at grønnsakene ikke var overkokt. Restauranten var helt greit innredet, og renholdet var bra.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, TomHarald
Anmeldt 22. november 2017 via mobile enheter

Et plutselig påkrevet besøk til IKEA. Måtte reise direkte fra jobb, så det ble bestemt å ta seg en matbit her.

Mye folk, men effektiv servering. Litt for effektiv, da kun halve ordren vår var mottatt før neste kunde ble tilbudt å bestille. Det likte jeg ikke spesielt godt.

De hadde alkoholfritt hveteøl, det gir et pluss i margen.
Maten var litt kjedelig og smakløs. Bærer preg av at mye skal lages fort. Burger var ett lite nummer fra å være ihjelstekt.
Desserten var meget god, det skal de ha.

Det var mange år siden jeg sist inntok et måltid på IKEA, og det blir nok ei god stund til det neste.

Dato for besøk: november 2017
Takk, traage72

Reisende som så på IKEA's Restaurant, så også på

Har du vært i IKEA's Restaurant? Del dine erfaringer!