“Nyåpnet restaurant på Ikea, bare kaker til lunsj. Dårligere utvalg”
Anmeldelse av IKEA's Restaurant

IKEA's Restaurant
Vurdert som nr. 1 220 av 1 593 Restauranter i Oslo
Anmeldt 3. desember 2018

Ville prøve den nylig opphissende restauranten på Ikea. Meget skuffet, bare søtsaker og et par tørre smørbrød var tilbudet til lunsj.

Takk, Vigdis S

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Handlet Tv benk og skulle ha diverse andre ting. Det var tomt for disse ting, fikk da beskjed at de hadde de tingene på Ikea Furuset. Vi kjørte da dit, og de var like tomme der for de samme gjenstandene. Håpløst å ha så lite kontroll over varebeholdning.

Takk, janegilomland
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Er skuffet over hvor dårlig det nå har blitt på restauranten til IKEA Furuset. Møtte laaang kø på vei inn i serveringsdelen, og etter førti minutter var det vår tur. Maten var kjedelig og smakløs. Jeg har hatt gode erfaringer med dette stedet tidligere, men virker det helt resignert.

1  Takk, roarr983
Anmeldt 23. juni 2018 via mobile enheter

Overkokt pasta med tomatsaus. Klebrig og grøtete pasta så må ha vært kokt for lenge og ligget for lenge.

Ikke spisende.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 789been
Anmeldt 16. mars 2018

Etter mye gåing på det enorme IKEA senteret, var det deilig å hvile bena og mette en sulten mave. Det ble som vanlig Svenske kjøttboller m/ditto. Som alltid er passende- og OK, sammen med kald drikke, samt kake og god kaffe. d:o)

Dato for besøk: februar 2018
Takk, jans0der

Reisende som så på IKEA's Restaurant, så også på

Har du vært i IKEA's Restaurant? Del dine erfaringer!