“Pizza for kidsa”
Anmeldelse av Peppes Pizza Nydalen

Peppes Pizza Nydalen
Vurdert som nr. 1 302 av 1 570 Restauranter i Oslo
Beskrivelse: En stilfull amerikansk pizzarestaurant. Lun og hyggelig atmosfære preger dette meget populære spisestedet. Stort lunsjbord alle hverdager kl. 11.00-15.00. Avdelingen i Nydalen tilbyr flotte møteromsfasiliteter, uteservering og gratis trådløst internett.
Anmeldt 27. desember 2018 via mobile enheter

Peppes er Peppes. Pizzaen er jo god da. Restauranten ser ut som Peppes har gjort siden 80-tallet og den hyggelige servicen likeså. Ikke noe å klage på.

Takk, Oivind_oivind

Anmeldt 30. november 2018

Var på Peppes Pizza i Nydalen i november 2018. Ekstra kos med varme på peisen og svært god service fra betjeningen. Vi kunne fritt velge hva som skulle være på pizzaen, uavhengig av menyen, og den ble servert forholdsvis raskt. Vil absolutt anbefale dette stedet, og skal tilbake ved neste besøk i Nydalen.

Takk, TerjeH285
Anmeldt 25. oktober 2018

Vi trakk inn i hus fra en kald høstvind , alle 8. Noen ville ha pizza og andre hamburger.
Maten kom raskt , og alle fikk sin rett samtidig.
Hyggelig , ung og profesjonell betjening.

Takk, 555runara
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

God servering og oppfølging av kelner. Fint sted for Peppes pizza. Godt utvalg av forskjellige pizza, både med tynn og tykk bunn. Kan anbefales. Prismessig innafor.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 119sissele
Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Var innom å skulle spise en søndag kveld, det var lite folk å rolig. Måtte først vente på å få bord, deretter var det mye venting på å få bestille så kom det enda lengre venting på mat, faktisk tok det lengre tid enn når man får levert på døren! Dårlig! Ellers var maten god og som forventet. Når vi skulle betale måtte vi igjen inn å betale pga venting. Skjerpings Peppes Nydalen!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, holtankristian

Reisende som så på Peppes Pizza Nydalen, så også på

Har du vært i Peppes Pizza Nydalen? Del dine erfaringer!