“Dessverre var dette et altfor dårlig besøk hos Peppe's Pizza Nydalen!”
Anmeldelse av Peppes Pizza Nydalen

Peppes Pizza Nydalen
Vurdert som nr. 1 303 av 1 571 Restauranter i Oslo
Beskrivelse: En stilfull amerikansk pizzarestaurant. Lun og hyggelig atmosfære preger dette meget populære spisestedet. Stort lunsjbord alle hverdager kl. 11.00-15.00. Avdelingen i Nydalen tilbyr flotte møteromsfasiliteter, uteservering og gratis trådløst internett.
Anmeldt 4. januar 2019

Et besøk på Peppe’s Pizza Nydalen skulle vise seg å bli en stor skuffelse fordi denne restauranten lever ikke opp til den standarden vi er vant med hos Peppe’s ellers. Jeg bestilte en Pizza Ventricina som ble servert uferdig og overfylt av tomatsaus slik at pizzaen var direkte våt og tallerken fult av saus. Jeg måtte spørre kelneren om en ekstra tallerken og flyttet hele pizzaen over på den, men det var ikke nok, jeg endte opp med å hente mange servietter for å tørke av pizzaen under slik at den var spisebar. Hadde det ikke vært for at jeg var skrubbsultne hadde jeg gått derfra med en gang. Vi har alltid vært fornøyd på Peppe’s sine restauranter i Oslo sentrum og synes det er synd at det ikke er satset mer på kvalitet på pizzaene på avdelingen i Nydalen. Vi håper dere tar denne tilbakemeldingen til etterretning.

Takk, BraMatErViktigForMeg

Anmeldt 27. desember 2018 via mobile enheter

Peppes er Peppes. Pizzaen er jo god da. Restauranten ser ut som Peppes har gjort siden 80-tallet og den hyggelige servicen likeså. Ikke noe å klage på.

Takk, Oivind_oivind
Anmeldt 30. november 2018

Var på Peppes Pizza i Nydalen i november 2018. Ekstra kos med varme på peisen og svært god service fra betjeningen. Vi kunne fritt velge hva som skulle være på pizzaen, uavhengig av menyen, og den ble servert forholdsvis raskt. Vil absolutt anbefale dette stedet, og skal tilbake ved neste besøk i Nydalen.

Takk, TerjeH285
Anmeldt 25. oktober 2018

Vi trakk inn i hus fra en kald høstvind , alle 8. Noen ville ha pizza og andre hamburger.
Maten kom raskt , og alle fikk sin rett samtidig.
Hyggelig , ung og profesjonell betjening.

Takk, 555runara
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

God servering og oppfølging av kelner. Fint sted for Peppes pizza. Godt utvalg av forskjellige pizza, både med tynn og tykk bunn. Kan anbefales. Prismessig innafor.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 119sissele

Reisende som så på Peppes Pizza Nydalen, så også på

Har du vært i Peppes Pizza Nydalen? Del dine erfaringer!