“Peppes kvalitet, men treg service ”
Anmeldelse av Peppes Pizza Skøyen

Peppes Pizza Skøyen
Beskrivelse: En stilfull amerikansk pizzarestaurant. Lun og hyggelig atmosfære preger dette meget populære spisestedet. Stort lunsjbord på hverdager kl. 11.00-15.00. Avdelingen på Skøyen har uteservering og møterom.
Anmeldt 19. september 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig lokale, fikk bord i 2 etasje. Desverre ikke den beste service vi har fått på Peppes. Måtte ned å hente kelneren etter ca 15min venting. Var bare 3 bord der var gjester, men vist viktigere å stå å snakke sammen. Etter bestillingen var gitt gikk det raskere. Pizza og drikke kom kjapt, maten smakte godt.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, 483jenst

Anmeldt 10. september 2021

Ved besøk på Peppes Pizza på Skøyen, ble vi møtt av kelner som fremsto uflidd og lite appetittvekkende. Bustete skjegg, langt rufsete hår i en hestehale og uten noen form for arbeidsantrekk/uniform. Hadde det ikke vært så sent på kvelden, hadde vi regelrett funnet oss en annen plass å spise.
Mens vi ventet på maten, la vi merke til at gjester som satt og drakk øl ved bordet nærmest disken, spaserte inn og ut av kjøkkenet for å prate med de ansatte. Under er pågående pandemi, ble vi overrasket over hvor lett de tok på smittevern. Ingen brukte munnbind, og til tider var de ganske mange inne på kjøkkenet.
Vi fikk generelt et dårlig inntrykk av plassen. Maten sto til gjengjeld til forventningene.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, 215monar
Anmeldt 24. mars 2019 via mobile enheter

Veldig lenge siden jeg har besøkt en Peppes restaurant og garanterer at det blir lenge til neste gang også.
Pizzaen er som den har vært på Peppes gjennom flere år, velkjent smak og lite spennende.
Det som gjorde besøket dårlig var servitørenes manglende oppfølging.
Glemte å servere drikke, glemte påfyll og solgte oss heller ingen dessert.
I dagens konkurranseutsatte verden må nivået løftes betraktelig, om dette serveringsstedet skal overleve.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Fredrik J
Anmeldt 22. februar 2019 via mobile enheter

Menyen er helt standard Peppes pizza meny. Lokalet er dog mye hyggeligere og flottere enn de fleste Peppes pizza restauranter jeg har vært på. Lokalet har to etasjer, der man har utsikt mot gateplan nesten uansett hvor man sitter. Hyggelig betjening, rask serveringe og renslige forhold på toalettene. Anbefales dersom man først skal ha Peppes-mat.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, mariahM8095TZ
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

OK, Peppes-restaurantene er kjederestauranter...du vet hva du får og det er greit...
Imidlertid, betjeningen på Skøyen er så hyggelig at de trekker stedet godt opp, faktisk så mye at de er en av de stedene på Skøyen jeg føler meg mest velkommen....god service servert med et smil, det holder lenge det...

Takk, Kurt Arne B

Reisende som så på Peppes Pizza Skøyen, så også på

Har du vært i Peppes Pizza Skøyen? Del dine erfaringer!