“Bunnsolid, brunt & deilig”
Anmeldelse av Restaurant Schrøder

Restaurant Schrøder
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Kjent som stamstedet til Jo Nesbøs romanskikkelse Harry Hole.
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Schrøder leverer som alltid.
Deilig brun atmosfære og god husmannskost mm.
Anbefales på det varmeste.

Takk, ronny_kristoffersen

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Vi er fire kamerater som skal ut å feire en 55 års dag, og valget falt på Schrøder. Det viste seg å være et strålende valg! Imøtekommende og trivelige servitører ga oss et bra bord. Til en stor kald en, bestilte alle mann kjøttkaker, brun saus, poteter, surkål og ertestuing. Maten kom raskt på bordet, og smakte nydelig! Da ble det dessert også, eplekake & is + kaffe. Det ble flere øl og vi koste oss hele kvelden på denne tradisjonsrike, herlige restauranten. Anbefales!

Takk, 992eirikp
Anmeldt 2. oktober 2018

Dette er stedet med en annen stil enn det meste. Interiør fra en annen tid, enkelt men med sjarm. Enkel er maten også, men kjøttkakene var helt OK. Ikke raffinert, men standard god mat. Raske og ujålete kelnere, og maten kom raskt på bordet. Ikke veldig billig, men du blir mett for pengene. Klientellet er stort sett voksne folk, og her er det ingen som kommer for å «se eller bli sett». Snarere tvert i mot.

Takk, 514TLo
Anmeldt 6. august 2018

Dette er en fin restaurant med både fisk og kjøtt. Fersk fisk hver tirsdag, øret hver dag. Flesk og duppe på sitt beste. Det er en hyggelig opplevelse å besøke denne restauranten. Jeg forstår godt at det er Harry Hole sin favoritt restaurant.

Vi opplever alltid god service og god mat her. Det kan være litt mye støy i lokalet når det er mange der. Mange faste lokale kunder spiser dagens.

Veldig god lutefisk til en riktig pris. Kommer her ofte igjen.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Nils Kristian F
Anmeldt 11. april 2018

Restaurant Schrøder er en av de få gjenlevende steder man kan få ekte enkel Husmannskost m/ditto enkelt miljø. Særlig under sesonger med Lutefisk, Får-i-kål, Flesk- og duppe, Juletallerken m.m. valfarter folk hitt for å nyte den ubeskrivelige gode ur-smaken! Ellers er det bl.a. husets kjøttkaker m/ kokte/stuet kål, wienerschnitzel, kommle, torsk, og annen ur-mat, samt løksuppe, rekecocktail, varm eplekake og karamellpuidding som lokker til dette viktige- og skikkelige Brune-stedet. Tradisjonelt typisk miljø- og atmosfære, hyggelig betjening. Et must! d:o)

Dato for besøk: februar 2018
Takk, jans0der

Reisende som så på Restaurant Schrøder, så også på

Har du vært i Restaurant Schrøder? Del dine erfaringer!