“Noen øl og møte med venner”
Anmeldelse av Restaurant Schrøder

Restaurant Schrøder
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Kjent som stamstedet til Jo Nesbøs romanskikkelse Harry Hole.
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Har vært her noen ganger for og ta en øl, eller spise dagens
Altid imøtekommende og rask service. Stedet er brunt og hyggelig med voksne folk.

Takk, per860

Anmeldt 7. november 2018

Vi var en gruppe som prøvde lutefisken på Schrøder en hverdagskveld i november 2018. Stedet bærer preg av å være et «brunt sted», noe som gir stedet et særpreg. Lutefisken, som ble servert i to omganger, var helt grei, verken mer eller mindre. Ølprisen derimot, kr 90 for en halvliter, var noe i overkant tatt i betraktning stedets karakter og beliggenhet.

Takk, Fjellkallen
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Schrøder leverer som alltid.
Deilig brun atmosfære og god husmannskost mm.
Anbefales på det varmeste.

Takk, ronny_kristoffersen
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Vi er fire kamerater som skal ut å feire en 55 års dag, og valget falt på Schrøder. Det viste seg å være et strålende valg! Imøtekommende og trivelige servitører ga oss et bra bord. Til en stor kald en, bestilte alle mann kjøttkaker, brun saus, poteter, surkål og ertestuing. Maten kom raskt på bordet, og smakte nydelig! Da ble det dessert også, eplekake & is + kaffe. Det ble flere øl og vi koste oss hele kvelden på denne tradisjonsrike, herlige restauranten. Anbefales!

Takk, 992eirikp
Anmeldt 2. oktober 2018

Dette er stedet med en annen stil enn det meste. Interiør fra en annen tid, enkelt men med sjarm. Enkel er maten også, men kjøttkakene var helt OK. Ikke raffinert, men standard god mat. Raske og ujålete kelnere, og maten kom raskt på bordet. Ikke veldig billig, men du blir mett for pengene. Klientellet er stort sett voksne folk, og her er det ingen som kommer for å «se eller bli sett». Snarere tvert i mot.

Takk, 514TLo

Reisende som så på Restaurant Schrøder, så også på

Har du vært i Restaurant Schrøder? Del dine erfaringer!