“Tradisjonell Middag”
Anmeldelse av Restaurant Schrøder

Restaurant Schrøder
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Kjent som stamstedet til Jo Nesbøs romanskikkelse Harry Hole.
Anmeldt 18. november 2018

Schrøder er et veldig hyggelig, hjemmekoselig sted med veldig bra mat. Var der med kolleger. Anbefales.

Dato for besøk: april 2018
Takk, petter eilert s

Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Har vært her noen ganger for og ta en øl, eller spise dagens
Altid imøtekommende og rask service. Stedet er brunt og hyggelig med voksne folk.

Takk, per860
Anmeldt 7. november 2018

Vi var en gruppe som prøvde lutefisken på Schrøder en hverdagskveld i november 2018. Stedet bærer preg av å være et «brunt sted», noe som gir stedet et særpreg. Lutefisken, som ble servert i to omganger, var helt grei, verken mer eller mindre. Ølprisen derimot, kr 90 for en halvliter, var noe i overkant tatt i betraktning stedets karakter og beliggenhet.

Takk, Fjellkallen
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Schrøder leverer som alltid.
Deilig brun atmosfære og god husmannskost mm.
Anbefales på det varmeste.

Takk, ronny_kristoffersen
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Vi er fire kamerater som skal ut å feire en 55 års dag, og valget falt på Schrøder. Det viste seg å være et strålende valg! Imøtekommende og trivelige servitører ga oss et bra bord. Til en stor kald en, bestilte alle mann kjøttkaker, brun saus, poteter, surkål og ertestuing. Maten kom raskt på bordet, og smakte nydelig! Da ble det dessert også, eplekake & is + kaffe. Det ble flere øl og vi koste oss hele kvelden på denne tradisjonsrike, herlige restauranten. Anbefales!

Takk, 992eirikp

Reisende som så på Restaurant Schrøder, så også på

Har du vært i Restaurant Schrøder? Del dine erfaringer!