“Nedtur med årets lutefisk”
Anmeldelse av Restaurant Schrøder

Restaurant Schrøder
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Kjent som stamstedet til Jo Nesbøs romanskikkelse Harry Hole.
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Jeg er fast gjest. Minst en gang i måneden. Meny da flesk og duppe som er utmerket. Lutefisken i år var smakløs, små halvsirkelformede skiver hvor fiskekjøttet satt svært hardt til skinnet. Virkelig nedtur. Jeg spiser lutefisk 5-6 ganger før jul. Det er en av mine beste retter. Jeg lager også egen lutefisk basert på tørrfisk fra Vardø hvert år. Jeg er invitert på lutefisk en gang til på Schrøder om noen dager. Spent på om det blir samme opplevelse. Ellers er jo Schrøder en herlig brun cafe.

2  Takk, eriksR3055MR

Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Beklager å måtte skrive dette men det her var nedtur. Lutefisken var lunken og dårlig tilbehør. Pinnekjøtt var grått å smakløst. Juletallerken hadde svidd ribbe. Karamellpudding var god men kaffe gammel. Jentene som jobbet ga topp service. Kommer ikke igjen for julekos.

Takk, Rune G
Anmeldt 18. november 2018

Schrøder er et veldig hyggelig, hjemmekoselig sted med veldig bra mat. Var der med kolleger. Anbefales.

Dato for besøk: april 2018
Takk, petter eilert s
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Har vært her noen ganger for og ta en øl, eller spise dagens
Altid imøtekommende og rask service. Stedet er brunt og hyggelig med voksne folk.

Takk, per860
Anmeldt 7. november 2018

Vi var en gruppe som prøvde lutefisken på Schrøder en hverdagskveld i november 2018. Stedet bærer preg av å være et «brunt sted», noe som gir stedet et særpreg. Lutefisken, som ble servert i to omganger, var helt grei, verken mer eller mindre. Ølprisen derimot, kr 90 for en halvliter, var noe i overkant tatt i betraktning stedets karakter og beliggenhet.

Takk, Fjellkallen

Reisende som så på Restaurant Schrøder, så også på

Har du vært i Restaurant Schrøder? Del dine erfaringer!