“Hyggelig betjening, grei mat, slow service”
Anmeldelse av Peppes Pizza Aker Brygge

Peppes Pizza Aker Brygge
Beskrivelse: En stilfull amerikansk pizzarestaurant på Aker Brygge. Lun og hyggelig atmosfære preger dette meget populære spisestedet. Stort lunsjbord hverdager kl. 11.00-15.00. Restauranten på Aker Brygge har egen barneavdeling og gratis trådløst nettverk.
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Besøk med familien. Svært hyggelig servitør. Raskt fremme med menyen, tok bestillingen raskt. Maten kom ganske fort, og smakte som forventet av Peppes. Så begynte det å lugge. Vi bestilte dessert - milkshake. gikk 25 minutter før den kom, etter et par milde purringer. Middels travelt, men bare to servitører. Da vi skulle betale ville vi betale med kontanter, for å bli kvitt noe vi hadde tatt ut tidligere. Svaret da var at vi måtte betale eksakt beløp, da de ikke hadde noe veksel. Det er dårlig service. Oppsummering: Veldig hyggelig servitrise, ellers helt midt på tre, eller litt under.

1  Takk, Hansemann73

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

50 minutter fra vår ankomst til servering er for tregt for noe så enkelt som pizza hvor bunner til og med er forhåndslaget. Lite gjester var det også. Servitør var hyggelig, men her må det bemannes opp på kjøkkenet !!

Takk, Venture44291023365
Anmeldt 12. april 2020

Nok et godt ledd i restaurantkjeden som innførte pizza`n til Oslo/Norge! Deilig, saftig ost- og skinke pizza med mye fyll, aroma- og ettersmak. Hyggelig og miljøriktig sted, god betjening, og rent og pent som alltid. d:o)

Dato for besøk: januar 2020
Takk, jans0der
Anmeldt 29. desember 2019

Et familie/vennemøte en sur vinterdag, da var det godt å bli møtt av et vennlig personale op Peppes Pizza Aker rygge.. Et selskap på over 30 personer krever god organisering, alle vil jo gjerne ha mat samtidig. En mengde ulike sorter drikke ble servert upåklagelig. Det samme med pizzaene, mange ulike varianter kom på bordet på smarte praktiske stativ. Godt oppfulgt under hele måltidet av hyggelig betjening. Nå er jeg ingen pizzaspesialist, men Peppes diverse falt absolutt i smak. Det ble ikke mye i doggybagen i kveld. We meet again, I know where but I don´t know when..

Dato for besøk: desember 2019
2  Takk, 14julius
Anmeldt 10. november 2019 via mobile enheter

Besøkte Peppes for litt mat før besøk på Latter. Det var lite folk i lokalet men vi ble plassert ved utgangen.
Maten var herlig, men lokalet var litt upersonlig og rammen rundt var heller under pari.
Men så lenge pizzaen var over forventningen var det alt i alt ok

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, torem491

Reisende som så på Peppes Pizza Aker Brygge, så også på

Har du vært i Peppes Pizza Aker Brygge? Del dine erfaringer!