“De holder fortsatt stilen”
Anmeldelse av Peppes Pizza Solli plass

Peppes Pizza Solli plass
Vurdert som nr. 1 290 av 1 570 Restauranter i Oslo
Beskrivelse: En stilfull amerikansk pizzarestaurant. Lun og hyggelig atmosfære preger dette meget populære spisestedet. Stort lunsjbord på hverdager kl. 11.00-15.00.
Anmeldt 2. desember 2018

Sist gang jeg var her var i 1972. Ikke så store forandringer, bortsett fra prisen, selvsagt. Gode saftige pizzaer med mye ingredienser. Du kan velge mellom tykk og tynn bunn. Det går nok ikke 46 år til neste gang jeg besøker stedet.

1  Takk, KongHans1

Anmeldt 21. juni 2018 via mobile enheter

Kvinnelig godt voksen servitør (innehaver?) var ekstremt uhøflig og ubehagelig. Kommer aldri tilbake!

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, FrynseFrans
Anmeldt 20. februar 2018

Av og til føler man at man ikke har tid - eller lyst på annet enn en enkel Pizza og øl. Sist uke var en slik kveld og jeg var bare sulten og tørst. Stakk innom Peppes på Solli plass. Godt med plass og hyggelige servitører. Maten kom raskt på bordet, men kanskje det dårligste ved hele besøket. Hyggelige folk, godt øl og trivelige omgivelser men selve maten - Pizzaen sviktet. Rårand inne, rekene i curry smakte ingen ting - i det hele en stor skuffelse. Det smakte bare salt og fett.

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, Per741
Anmeldt 23. januar 2018 via mobile enheter

En Peppes på en plass med mye fine dinning. Hit går du om du skal ha litt mat uten stor ventetid eller krav. Ligger litt skult men man finner den i kjelleren..

Dato for besøk: april 2017
Takk, jens erik j
Anmeldt 22. januar 2018

Jeg synes det er supert med restauranter som har et eget tilbud for studenter. Peppes Pizza gir studenter 20% avslag, noe som er helt toppers!
Jeg var sliten og sulten en kveld jeg gikk tur, så jeg stakk hodet innom Peppes for å se hva de hadde på menyen. Det er flere år siden jeg sist besøkte en Peppes-restaurant, og da var jeg lite fornøyd. Siden ingen Peppes-restauranter er like, så ga jeg den en sjanse.
Valget falt på en porsjonspizza med pepperoni. Veldig basic, men også veldig digg.
Restauranten var tom, så jeg satte meg ned for å vente. Jeg ble overrasket over at det skulle ta 30 minutter å lage den ene porsjonspizzaen da lokalet var tomt. Mulig de sendte ut pizzaer til levering, men jeg og min rumlende mage syntes uansett at ventetiden var lang.

Pizzaen mettet meg, men er nok også den minste porsjonspizzaen jeg har kjøpt. Den var god nok, men det blir nok en stund til neste Peppes-besøk.

Dato for besøk: april 2017
Takk, livoda

Reisende som så på Peppes Pizza Solli plass, så også på

Har du vært i Peppes Pizza Solli plass? Del dine erfaringer!