“Flott koselig brun pub for alle.”
Anmeldelse av Per på Hjørnet

Per på Hjørnet
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Musikkpub med innhold og fri inngang! Per på Hjørnet har live-musikk søndager og tirsdager, og av og til også andre dager. På konsertkveldene oppstår det ofte jamsessions bestående av folk som aldri har spilt med hverandre før, noe som ofte fører til helt nye musikkopplevelser.
Anmeldt 9. januar 2019

Per på Hjørnet har en utrolig fin atmosfære, innredningen er fra en gammel kirke fra Englang på 1920 tallet, og prekestolen står som en forlengelse av baren. (bare det er verdt et besøk) betjeningen og dørvaktene er svært hyggelig og du føler deg velkommen dit, spiller veldig bra musikk. folkene som jeg trefte der virket å være fra alle samfunslag. anbefaler absolutt "Per på Hjørnet" et besøk.

1  Takk, totre

Anmeldt 27. oktober 2017 via mobile enheter

Stakk innom Per på Hjørnet etter middag på Hambros. Lite og tradisjonsrikt sted. Typisk gammel pub. Personalet var hyggelige, det ble spilt bra musikk og ølprisene var overkommelige. Hva mer kan man forlange? Dette er et type sted enhver by burde ha.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Gullord
Anmeldt 26. juli 2016

Bra musikk og hyggelig betjening! Dørvaktene er ekstra koselige her synes jeg :)
God og kald øl; hverken dyr eller billig.

Dato for besøk: juli 2016
1  Takk, Kristiiane
Anmeldt 30. mars 2016

Koselig sted i typisk gammel pub-stil. Hyggelig betjening og brukbar pris på halvliteren. Stikker gjerne innom igjen.

Dato for besøk: mars 2016
Takk, Irene H
Anmeldt 18. februar 2016 via mobile enheter

Alltid hyggelig betjening og god musikk. Vil fremheve dørvaktene som er "de kuleste i byen". Profesjonelle, smilende og rolige. Aldersmessig er klientellet så god og blandet at selv voksne damer kan kose seg. Vi kommer garantert tilbake!

Dato for besøk: februar 2016
1  Takk, Trine R

Reisende som så på Per på Hjørnet, så også på

Har du vært i Per på Hjørnet? Del dine erfaringer!