“Forferdelig kakao”
Anmeldelse av Kafé Vigeland

Kafé Vigeland
Vurdert som nr. 55 av 66 Smått og godt i Oslo
Beskrivelse: Originale kakekreasjoner med fransk fortegn, sandwicher, baguetter, brød, ferskpresset juice, og kaffe i alle fasonger. Åpen hver dag hele året.
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Når man går inn på en kafé av denne sorten er ikke forventningene spesielt høye. Men dette besøket ble en stor skuffelse. Vi ble møtt av en ansatt som så sur ut og var veldig lite serviceinnstilt. Vi bestilte kakao og noen bakervarer. Bakevarene var gode, kakaoen var forferdelig! Kakaoen ble laget av litt sjokoladesirup og litt steamet melk. Det ga ikke et godt resultat dessverre.

Takk, mhauger

Anmeldt 29. desember 2017 via mobile enheter

En grei plass å sette seg ned for en hvil. Vi har kun kjøpt is og drikke her, noe jeg finner overpriset.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, birgitteo777
Anmeldt 20. november 2016

Innenfor hovedinngangen blant blomster og statuen av selveste Gustav Vigeland, finner man en hyggelig liten restaurantbygning med ute- og inne bord, samt fasiliteter. Den raske- og hyggelige betjeningen serverte meg en fersk ost- og skinke bagett og herlig duftende aromakaffe. Deilig å bare sitte ute og kose seg, la tankene vandre i denne utrolig vakre grønne blomsterdekorerte kunstparken. Anbefales! d:o)

Dato for besøk: september 2016
1  Takk, jans0der
Anmeldt 23. juni 2016

Vi var og besøkte Kafe Vigeland den 9 Juni og hadde på forhånd bestilt Tapas.
Utrolig bra herlige grillspyd med laks og ellers mye godt, dette fikk virkelig smaks løkene til og vibrere. God srvice og en daglig leder som virkelig fulgte med på det som skjedde. Stedet er vert et besøk. med herlige kaker og ellers mye godt på Menyen.
Anbefales på det varmeste. God kollektiv trafikk både med T. Bane og trikk kort avstand fra Majorstuen. Flott beliggenhet suvernier og informasjon om Vigelands parken finnes inni i Restauranten.Utmerket og sitte ute i friluften i herlig sommer vær.

Dato for besøk: juni 2016
1  Takk, jowo2014
Anmeldt 16. mai 2016

Veldig god mat, hyggelige personale og kjempe rask service.Nydelig. Tror ikke jeg har spist bedre baguetter andre steder. Nydelig fersk presset juice og masse god kaffe.Kan anbefalles

Dato for besøk: april 2016
Takk, henrikb775

Reisende som så på Kafé Vigeland, så også på

Har du vært i Kafé Vigeland? Del dine erfaringer!