“Mye surr”

T.G.I. Friday's City
Vurdert som nr. 1 321 av 1 571 Restauranter i Oslo
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: T.G.I. Friday's er det perfekte møtested for en uformell middag, en hyggelig prat med venner eller en kveld på byen. Det amerikanskinspirerte kjøkkenet og en av byens mest kreative drinkmenyer inneholder noe for enhver smak. Matservering mandag-onsdag: 11.00-22.00 torsdag-lørdag: 11.00-23.00 søndag: 12.00-22.00
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var fire stykker som valgte å spise der en torsdag. Etter å ha blitt plassert ved et bord, ble vi nesten glemt av servitørene. Vi måtte selv kontakte dem for bestilling av drikke og mat etter 20 minutter. Etter 30 minutter til, kom drikkene våres. Vi ble plassert ved kjøkkenet og fikk dermed se hvorfor ting tok så lang tid. Kokkene var relativt raske med maten, men FOR et surr fra servitørene. De brukte rundt 5-10 minutter på å finne hvilke burgere som skulle til hvilket bord. Det var ikke noe form for system. Flere ganger måtte 2-3 servitører gå gjennom alle burgere som lå der, fordi de ikke kunne skjønne hvor dem skulle. Det lå rundt 15 burgere klare og like mange poteter. Da maten kom til slutt kom, var den ikke overraskende kald. Vi hadde jo sett hvor lenge de ble stående. I tillegg fikk vi ikke helt det vi hadde bestilt. Men vi tok ikke sjansen på å si fra, da vi var så sultne og redd det tok lang tid. Utenom det, smakte maten hvert fall godt. Tror ikke dette blir et sted vi drar til igjen, med mindre vi må.

Takk, Camilla N
FridaysC2, Manager på T.G.I. Friday's City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Hei Camilla,
tusen takk for din tilbakemelding. Vi setter veldig stor pris på å få vite hvordan vi kan bli bedre og det har du hjulpet oss med.
Vi tar det til oss og jobber videre med !

Fridays teamet

Anmeldt 22. oktober 2018

Vi bestilte burger, løkringer og øl. Grovkvernet saftig burger med trøffelmajones og annet godt tilbehør, meget bra. Hyggelig og servicevennlig personale. Vi fikk maten ca. 20 minutter etter bestilling, bra levert!

Takk, wozziwow

Hei Wozziwow!
Tusen takk for din tilbakemelding, og varmt velkommen igjen :)

Fridays teamet

Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Min venninne og jeg besøkte denne restauranten før vi skulle hjem til Kristiansand med bussen. Her fikk vi en stor god opsjon med mat og kjempe god milkshake. Kjempe god mat. Var mett hele dagen.

Takk, HeiStra91
FridaysC2, Leder  på T.G.I. Friday's City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2018

Hei Heidi!
Tusen takk for tilbakemeldingen og hjertelig velkommen tilbake til oss neste gang dere besøker Oslo :)

Fridays City teamet!

Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Vi har spist her nesten hver gang vi har vært i Oslo og det blir verre for hver gang :( Servitøren, Mattias, var superhyggelig, men vi måtte vente 40 minutter for maten som var kald da det endelig kom. Vi fikk gratis dessert som plaster på såret. Det var ok, men det var så mye krem på sundae at vi slet med å komme til isen. Maten hadde kanskje vært ok hvis det hadde vært varm og vi ble mette, men vi dro derfra skuffet. Vet ikke om vi tar sjansen igjen.

2  Takk, elsap0p

Hei,
Vi beklager så utrolig mye for opplevelsen dere hatt hos oss. Dette er god informasjon som vi bruker til å bli bedre hver dag.
Vi håper dere kommer innom igjen så at vi får sjansen til å vise at vi kan mye bedre en dette!

Fridays team City!

Anmeldt 18. september 2018

Jeg bodde på hotellet og gikk ned på T.G.I fridays for noen drinker og hyggelig samvær med en kompis. Etter noen drinker bestemte vi oss for å gå på Andys for å se fotball. Vel tilbake så sier dørvakter at jeg var for full. Jeg prøver hyggelig å si til vakten at årsaken til at jeg halter er et slag jeg hadde i ung alder. Har du bevis på det så er det okay,ellers så stikker du var svaret. Selvsagt har jeg ikke bevis på der, så vi reiste på toppen bar på Plaza og hadde det topp der.

Dato for besøk: februar 2018
2  Takk, PetterBrumunddal

Reisende som så på T.G.I. Friday's City, så også på

Har du vært i T.G.I. Friday's City? Del dine erfaringer!