“Stusslig”

T.G.I. Friday's City
Vurdert som nr. 1 321 av 1 571 Restauranter i Oslo
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: T.G.I. Friday's er det perfekte møtested for en uformell middag, en hyggelig prat med venner eller en kveld på byen. Det amerikanskinspirerte kjøkkenet og en av byens mest kreative drinkmenyer inneholder noe for enhver smak. Matservering mandag-onsdag: 11.00-22.00 torsdag-lørdag: 11.00-23.00 søndag: 12.00-22.00
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Menyen må ha blitt kraftig kuttet siden sist jeg var på Fridays (flere år siden). Dårlig utvalg. Nachos med dip kom på bordet veldig lenge etter bestilling, og var da helt svidd.

Takk, Liv L

Anmeldt 1. november 2018

Fridays leverer som regel. Maten er god, men overpriset. Betjeningen er med få unntak alltid hyggelig.

Takk, 421carstent
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var fire stykker som valgte å spise der en torsdag. Etter å ha blitt plassert ved et bord, ble vi nesten glemt av servitørene. Vi måtte selv kontakte dem for bestilling av drikke og mat etter 20 minutter. Etter 30 minutter til, kom drikkene våres. Vi ble plassert ved kjøkkenet og fikk dermed se hvorfor ting tok så lang tid. Kokkene var relativt raske med maten, men FOR et surr fra servitørene. De brukte rundt 5-10 minutter på å finne hvilke burgere som skulle til hvilket bord. Det var ikke noe form for system. Flere ganger måtte 2-3 servitører gå gjennom alle burgere som lå der, fordi de ikke kunne skjønne hvor dem skulle. Det lå rundt 15 burgere klare og like mange poteter. Da maten kom til slutt kom, var den ikke overraskende kald. Vi hadde jo sett hvor lenge de ble stående. I tillegg fikk vi ikke helt det vi hadde bestilt. Men vi tok ikke sjansen på å si fra, da vi var så sultne og redd det tok lang tid. Utenom det, smakte maten hvert fall godt. Tror ikke dette blir et sted vi drar til igjen, med mindre vi må.

Takk, Camilla N
FridaysC2, Manager på T.G.I. Friday's City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Hei Camilla,
tusen takk for din tilbakemelding. Vi setter veldig stor pris på å få vite hvordan vi kan bli bedre og det har du hjulpet oss med.
Vi tar det til oss og jobber videre med !

Fridays teamet

Anmeldt 22. oktober 2018

Vi bestilte burger, løkringer og øl. Grovkvernet saftig burger med trøffelmajones og annet godt tilbehør, meget bra. Hyggelig og servicevennlig personale. Vi fikk maten ca. 20 minutter etter bestilling, bra levert!

Takk, wozziwow

Hei Wozziwow!
Tusen takk for din tilbakemelding, og varmt velkommen igjen :)

Fridays teamet

Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Min venninne og jeg besøkte denne restauranten før vi skulle hjem til Kristiansand med bussen. Her fikk vi en stor god opsjon med mat og kjempe god milkshake. Kjempe god mat. Var mett hele dagen.

Takk, HeiStra91
FridaysC2, Leder  på T.G.I. Friday's City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2018

Hei Heidi!
Tusen takk for tilbakemeldingen og hjertelig velkommen tilbake til oss neste gang dere besøker Oslo :)

Fridays City teamet!

Reisende som så på T.G.I. Friday's City, så også på

Har du vært i T.G.I. Friday's City? Del dine erfaringer!