TripAdvisor

Anmeldelse av T.G.I. Friday's City

T.G.I. Friday's City
Vurdert som nr. 1 216 av 1 840 Restauranter i Oslo
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Beskrivelse: T.G.I. Friday's er det perfekte møtested for en uformell middag, en hyggelig prat med venner eller en kveld på byen. Det amerikanskinspirerte kjøkkenet og en av byens mest kreative drinkmenyer inneholder noe for enhver smak. Matservering mandag-onsdag: 11.00-22.00 torsdag-lørdag: 11.00-23.00 søndag: 12.00-22.00
Anmeldt 9. september 2019 via mobile enheter

Bestilte hver vår drink, tok lang tid både å få bestilt, servert og betalt. Drinken var ikke god, servicen var elendig. Kommer ikke igjen.

Dato for besøk: september 2019
Takk, annebP99MB

Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Jeg og sønnen min var innom for å kose oss med god mat ute i solen. Først sto vi lenge og ventet for å få et bord. Vi ønsket å sitte ute, så da fikk vi et bord ute. Satt i nærmere 10 minutter før vi fikk vinket noen til oss, hu sa hun skulle komme tilbake straks. Ryddet litt på nabobordet, så kom hun. Fikk menyer, så forsvant hun igjen. Bestemte oss for å gå. Tok for lang tid å få bestilt mat.

Takk, lineoveras
Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

En servitør startet med å skulle ta bestilling ved vårt bord.
Det ble servert 3 av 4 øl, den 4. kom 10 min etter de andre.
Foretteb ble servert, bra mat. Hovedrett ble servert, men det ble kun ryddet av halvparten av forett’s tallerken.
Det ble bestilt en ny øl til hovedretten, den serveres ikke.

All over, dårlig plass.

Har vært på mange Friday’s rundt om i verden og her i Oslo. Dette er absolutt den dårligste.

Takk, 415stinea
Anmeldt 3. august 2019 via mobile enheter

Jeg var her forleden og bestilte en vanlig burger. Måtte vente utrolig lenge før maten stod på bordet og ølen tok uvanlig lang tid.
Smaken var heller ikke noe å skryte av.

Takk, zruuney
Anmeldt 2. august 2019 via mobile enheter

Ok mat, slurvete og dyrt.
Spareribs var ok men lite smak, fries var veldig dårlig og betalte 300 totalt for en øl (til kroner 108) og spareribs

Takk, TorsteinNod

Reisende som så på T.G.I. Friday's City, så også på

Har du vært i T.G.I. Friday's City? Del dine erfaringer!