“På snittet”

T.G.I. Friday's City
Vurdert som nr. 1 252 av 1 594 Restauranter i Oslo
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: T.G.I. Friday's er det perfekte møtested for en uformell middag, en hyggelig prat med venner eller en kveld på byen. Det amerikanskinspirerte kjøkkenet og en av byens mest kreative drinkmenyer inneholder noe for enhver smak. Matservering mandag-onsdag: 11.00-22.00 torsdag-lørdag: 11.00-23.00 søndag: 12.00-22.00
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

På snittet og det man kan forvente av en TGI Fridays etter min mening. Hyggelig betjening trekker opp. Maten til halve selskapet var god, de andre fikk ok-minus mat. Dyrt i forhold til kvaliteten som leveres.

Dato for besøk: august 2020
3  Takk, 8leMario

1923 av 472 anmeldelser

Anmeldt 20. juli 2020

Maten var Ok, men veldig hektisk for servitørene. Betalingsterminalen var i uorden og vi måtte sitte lenge å vente på å få betale uten noe kompensasjon.

1  Takk, monal338
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Vanvittig mye støy. De ansatte ervtravle, men glemmer gjester. Veldig treig bestilling. Hørselvern anbefales.
Maten var derimot veldig god.

1  Takk, andreaskW4614YV
Anmeldt 31. mai 2020 via mobile enheter

Middelmådig. OK plass å ta en drink hvis man først er i området og ikke vil bevege seg ut fra området. Dog ikke noe opplevelse

Dato for besøk: mai 2020
Takk, Stian H
Anmeldt 8. mars 2020 via mobile enheter

Var der med barnebarnet mitt og ble oppvartet av en hyggelig ung mann. Vi tok begge signaturburger med noe variasjon og den var eksellent. Takk for besøket , vi kommer igjen.

Dato for besøk: mars 2020
2  Takk, Kit S

Reisende som så på T.G.I. Friday's City, så også på

Har du vært i T.G.I. Friday's City? Del dine erfaringer!