“Nøytral”

T.G.I. Friday's City
Vurdert som nr. 1 303 av 1 552 Restauranter i Oslo
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: T.G.I. Friday's er det perfekte møtested for en uformell middag, en hyggelig prat med venner eller en kveld på byen. Det amerikanskinspirerte kjøkkenet og en av byens mest kreative drinkmenyer inneholder noe for enhver smak. Matservering mandag-onsdag: 11.00-22.00 torsdag-lørdag: 11.00-23.00 søndag: 12.00-22.00
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

God mat og bra service, men har fått krenkende meldinger og videoer av en av servitørene. Ellers meget fornøyd med alt..

Takk, 191edvards

Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Beliggende i samme bygg som Clarion The Hub. Meget sentralt. TGI er TGI uansett hvor du er i verden. Trist med en servitør som snakket utelukkende engelsk. Regner med de opererer med norske lønns- og arbeidsvilkår, og man betaler i norske kroner, så da skal selvfølgelig de ansatte snakke, om ikke annet, så ihvertfall ett skandinavisk språk. Dette av prinsipp. Servitøren vår var utrolig sjarmerende, det skal sies.

Takk, StianTRD
Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Turistfelle
Drinkene kom samtidig med maten og drikken til maten. Servicen var upåklagelig og maten kom kjapt B Burgerne var halvstekt og bacon var knapt stekt. Dette var et elendig besøk.

Takk, DayTrip43388422917
Anmeldt 9. juni 2021 via mobile enheter

Ingen som kom for å tilby påfyll på brusen som har gratis påfyll. Ingen som spurte om vi ville ha dessert. Dårlig info om retten. Etter at vi hadde spist fikk vi vite at de hadde et spesielt tilbud på onsdag som hadde passet perfekt for oss. Det har aldri før vert så dårlig før. De spurte 1 gang om det gikk bra, jeg sa at jeg var skuffet over deler av maten, da fikk jeg bare beskjed om at jeg skulle ha lest et annet sted på menyen enn på min rett for å vite hva min rett inneholdt. Ingen tilbud om å endre/bytte ut en de av retten slik at jeg hadde likt den.

Takk, fromN0rway
Anmeldt 8. januar 2021

Var her under Covid-19 med få mennesker i lokalet, men fikk null service. De tok bestillingen vår, ga oss mat, men kom aldri tilbake. Etter at vi var ferdig med å spise ønsket vi dessert og satt der i 2 timer, men ikke en enste person kom bort til oss eller var i nærheten av bordet. Ingen spurte om hvordan maten smakte, om vi ønsket noe mer heller. Vi måtte gå bort til en av de som jobbet der på andre siden av lokalet og dirkete spørre om det var mulighet til å få betalt etter dårlig service i tiden vi var der.

Dato for besøk: desember 2020
1  Takk, camillamD5166CZ

Reisende som så på T.G.I. Friday's City, så også på

Har du vært i T.G.I. Friday's City? Del dine erfaringer!