“God mat, drikke og service”
Anmeldelse av T.G.I. Friday's City

T.G.I. Friday's City
Vurdert som nr. 1 307 av 1 556 Restauranter i Oslo
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: T.G.I. Friday's er det perfekte møtested for en uformell middag, en hyggelig prat med venner eller en kveld på byen. Det amerikanskinspirerte kjøkkenet og en av byens mest kreative drinkmenyer inneholder noe for enhver smak. Matservering mandag-onsdag: 11.00-22.00 torsdag-lørdag: 11.00-23.00 søndag: 12.00-22.00
Anmeldt 3. september 2021

Tusen takk for en fin fin opplevelse. God mat, service, vertskap og kunnskap. Jeg elsker Fridays og kommet garantert tilbake, ALLTID

Dato for besøk: september 2021
Takk, Trolle88

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Utrolig lang ventetid, varm sommer dag og ventet på vann i over 40 minutter. Dårlig kundeservice, får ikke kontakt med servitørene

Takk, Cruiser62883003026
Anmeldt 15. august 2021

Vi var en familie på 3 som hadde booket bord der en fredag i august. Vi ankom stedet og ble etter en del om og men henvist til et bord, rett under en høyttaler som står på full guffe. På vei mot bordet, ser jeg at de fleste bord i restauranten ikke er ryddet, og står da fulle i glass, tallerken, bestikk, papir osv.
Vi setter oss og begynner å se på menyen. En i følge har glutenallergi, men ingen servitør i sikte til å spørre om rettene. Etter 25min kommer det en servitør og tar bestillingen på engelsk, og vi finner sammen ut av hva som er glutenfritt og ikke. Etter 50 minutter, fra vi kom inn døren til restauranten, blir vi servert mat. Vi får da tre triste ,smakløse og lunkne burgere, som sikkert har stått klar for servering en stund. Når vi ser rundt oss sitter alle andre bord og etterlyser service. Noen vil betale, noen vil bestille og noen vil ha bordet sitt ryddet. Ingen spør oss om maten smaker. Vi ønsket egentlig dessert og annet, men fikk ikke tilbudet. Vi får regningen og betaler.
Alt sammen er bare trist, fra start til slutt. For et møkkasted. Skulle gitt o prikker, men må vist gi en og det er alt for mye. Aldri mer TGI

Takk, Håvard A
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Maten til venninnen min kom 20 minutter etter maten min. Dessuten kom deler av min bestilling når vi nesten var ferdig med å spise. Etter at jeg hadde spurt etter det. Mye av maten var kald. Vi fikk avslag på prisen da vi klagde. Oppdaget etter at vi kom på hotellet at de hadde plusset på moms på regningen, oppå prisene som står på menyen. Det er vel ikke vanlig? Så da ble det ikke store avslaget vi fikk likevel.

Takk, siberikosb
Anmeldt 2. august 2021

Måtte vente 25 min før drikke ble servert, tok nærmere en time å vente på maten. Når den kom var alt kaldt og biffen var langt hardere stekt enn bestilt. Sa fra til servitør men lite sympati/beklagelse å få. Var også mye feil og manglende service på bordene rundt oss.

Takk, H3387NQmariusb

Reisende som så på T.G.I. Friday's City, så også på

Har du vært i T.G.I. Friday's City? Del dine erfaringer!