“Hyggelig pizzarestaureny”
Anmeldelse av Peppes Pizza Løren

Peppes Pizza Løren
Vurdert som nr. 1 032 av 1 797 Restauranter i Oslo
Beskrivelse: En stilfull amerikansk pizzarestaurant. Lun og hyggelig atmosfære preger dette meget populære spisestedet.
Anmeldt 17. februar 2019 via mobile enheter

Peppes pizza er alltid god. Restauranten på Løren er koselig og ligger fint til ved Peer Gynt Parken. En hyggelig og fin kveld på Peppes Pizza Løren.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, hennings612

Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Denne Peppes-restauranten har samme meny som alle de andre Peppes-restaurantene. Pizzaen er god og smaker godt.
Dessverre er servicen veldig dårlig. Alt går veldig sakte og man må hele tiden passe på slik at man får det man har bestilt.

Dato for besøk: august 2018
Takk, VacationOslo
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

God pizza, null service...
Hører folk sier de er bedre på take-away..
ring Peppes å bestill mat levert til bordet, går nok fortere.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, AndersD115
Anmeldt 11. november 2017 via mobile enheter

Peppes løren har stilige lokaler og god pizza. Barnevennlig restaurant for hele familien. Også stabile på utkjøring.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Martin I
Anmeldt 2. oktober 2017 via mobile enheter

Vi var tre på ett bord som ankom kl 21:30, de hadde åpent til 23, ble vist bord av servitør. Måtte selv gå å hente menyer etter ti minutter, for så å lete etter servitør for å få bestilt etterpå. Lite hyggelig «kokk» på kjøkkenet informerte at bestilling ikke var hennes ansvar, og ropte høyt etter servitøren. Det var kun oss og en annen i hele restauranten! Fikk pizzaen etter lang ventetid, og med samme prosedyre for betaling, kommer vi ikke tilbake.

Dato for besøk: august 2017
Takk, kaleidi

Reisende som så på Peppes Pizza Løren, så også på

Har du vært i Peppes Pizza Løren? Del dine erfaringer!