“Fortsatt strålende”

God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Vårt andre besøk her. Vi spiste veganburger (kjempegod)! og laks (også veldig god, med veldig god saus). Veldig god og hyggelig/smilende service. Kan trygt anbefales!

2  Takk, erikdentapre

Anmeldt 9. november 2018

Et veldig koselig sted med får bord . Hyggelig betjening. Torsken jeg spiste var herlig :) Kort avstand til teater etterpå. Vi koste oss veldig !

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Dame155
Anmeldt 7. november 2018

Elias er koselig lokale med få bord. De tilbyr gode veganske retter, men det er mat til alle. Enkle deilig måltider. Deilig eplemost, og hyllebær limonade. Hyggelig for middag eller bare en kaffe.

Takk, r0maca
Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Hyggelige servitører, men underbemannet-derav veldig treg service. Grei mat-men i overkant prismessig. Lammeskank god, speketallerkenen meget dyr og sparsommelig.
Vi kommer neppe tilbake...

Takk, 579geirm
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Vi bestilte Vegansk burger servert på foccaccia med salat, ovnsbake mandlepoteter og tyttebær og cremet balsamico, en kombinasjon som overraskende smakte fortreffelig!

God service, enkel og fin innredning som står i stil med menyen.

1  Takk, larsg265

Reisende som så på Elias Mat & Sant, så også på

Har du vært i Elias Mat & Sant? Del dine erfaringer!