“Middag etter shopping. Tilfeldig innom og fikk akkurat bord. ”
Anmeldelse av Elias Mat & Sant

Elias Mat & Sant
Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Nydelig mat, vin og atmosfære. Vi fikk et ledig bord tidlig og bestilte 3-retters + vinpakke. Fungerte perfekt.

Takk, 706hildegunnf

Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk fiskesuppe og laks. Fine råvarer og smaker. Litt liten porsjon fiskesuppe som hovedrett og det kom ikke brød til suppen. Det kom brød i starten men den hadde vi rukket å spise opp. Hyggelig betjening. Dessert pærekake var OK men ikke mer, men jeg er ikke dessert menneske men måtte ta dessert siden jeg ikke ble mett av suppen.
Fin stemming i stilren lokale. Anbefales.

Takk, sarikirsia
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Vårt andre besøk her. Vi spiste veganburger (kjempegod)! og laks (også veldig god, med veldig god saus). Veldig god og hyggelig/smilende service. Kan trygt anbefales!

2  Takk, erikdentapre
Anmeldt 9. november 2018

Et veldig koselig sted med får bord . Hyggelig betjening. Torsken jeg spiste var herlig :) Kort avstand til teater etterpå. Vi koste oss veldig !

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Dame155
Anmeldt 7. november 2018

Elias er koselig lokale med få bord. De tilbyr gode veganske retter, men det er mat til alle. Enkle deilig måltider. Deilig eplemost, og hyllebær limonade. Hyggelig for middag eller bare en kaffe.

Takk, r0maca

Reisende som så på Elias Mat & Sant, så også på

Har du vært i Elias Mat & Sant? Del dine erfaringer!