“Vaskemaskin midt i rundkjøringa på Bislet - men hyggelig da”
Anmeldelse av Cafe Laundromat

Cafe Laundromat
Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost
Anmeldt 3. januar 2019

Hyggelig sted å slentre innom for en kaffe og se på all spenningen utenfor i rundkjøringa på Bislet. Når man eventuelt blir lei av det, er det et fint sted å sitte med PC, mobil eller noe så gammeldags som å prate med venner. Trivelig laid back atmosfære og god kaffe. Maten ser også god ut. Men har ikke prøvd den, så gjerrig som jeg er.

Takk, Oivind_oivind

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Flott service, hyggelige ansatte og maten kom kjapt! The Classic burgeren anbefales på det sterkeste! Jeg har spist mye burgere rundt i Oslo, og må ærlig si at dette er en av de beste! Pommesfritesen var også nydelig. Bra priset og det så veldig innbydende ut. Jeg drar definitivt tilbake!

Takk, Veronica B
Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Vi hadde lenge snakket om å spise eggs benedict ute. Vi tok derfor turen til Cafe Laundromat for brunsj. Det var ganske fullt i caféen da vi kom, stemningen var god, og vi fikk raskt et bord ved vinduet. Vi bestilte eggs benedict og en flaske vin. Vinen kom nesten umiddelbart, og maten kom innen et kvarter. Servicen var rask og profesjonell. Maten så delikat ut, den var tiltalende og lekker. Smaken var utsøkt, eggene var perfekt posjerte og hollanfaisesausen var nydelig. Sammen med toast og salat, vin (tysk riesling) og fantastisk selskap ble dette til en meget vellykket brunsj. Hvis du har lyst på eggs benedict i Oslo, anbefaler vi å ta turen til Café Laundromat.

Takk, FiloRog
Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Utrolig god mat, men vi måtte vente utrolig lenge på alt servitøren skulle ta seg av. De ser ikke kundene i det hele tatt. Vi måtte gå bort å finne en servitør hver gang vi skulle ha mer vann

Takk, drekkaskilled
Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Var en tur innom for en matbit og en kaffe. Men den sure tonen fra de ansatte fikk det til å koke i hode. Hvis de er så negative. Burde de muligens finne seg noe annet å gjøre. Ønsker jeg å komme tilbake??? Nei takk.

1  Takk, Harald_Lever_Livet

Reisende som så på Cafe Laundromat, så også på

Har du vært i Cafe Laundromat? Del dine erfaringer!