“Laaaaang ventetid”

Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden
Anmeldt 4. september 2021

Ventet over en time på maten uten å bli informert om lang ventetid verken ved bestilling eller underveis. Vi fikk heller ingen beklagelse og ingen kompensasjon.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Liv Kristin B

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Det var helt forferdelig service. Tok lang tid før vi fikk bestille, og det var sure servitører som aldri så oss. Synd når lokalet er kult og maten er god.
Det var fint lokale og god mat, med stor meny der alle kan finne noe de liker, men anbefaler IKKE hjemmelaget lemonade eller iste, det var helt uten smak. Håper noe blir gjort med servicen, for dette er ikke noe man ønsker å dra tilbake til slik det er nå.

Takk, ingvildemilie
Anmeldt 10. august 2020

Smoked out er den beste burgeren jeg har smakt på en restaurant, veldig gode fries og aioli dip. Pannekakene var gode men baconet burde være salt og ikke søtt. Servicen kan bli bedre

Dato for besøk: mai 2020
Takk, emmakristine1
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Beste burgeren i Oslo? Må prøves! Kan også anbefale pannekakene, engelsk frokost og kaffen! God service og rask service!

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, sveinolavheitmann
Anmeldt 11. mars 2020

Elendig service - følte deg uvelkommen og sure servitører i tillegg - ikke et sted som frister å besøke igjen

Dato for besøk: mars 2020
Takk, thomas2017

Reisende som så på Cafe Laundromat, så også på

Har du vært i Cafe Laundromat? Del dine erfaringer!