“Deres crepe-er er kjempegode!”
Anmeldelse av Creperie de Mari

Creperie de Mari
Vurdert som nr. 3 av 75 Smått og godt i Oslo
Kjøkken: Fransk, Gresk, Italiensk, Norsk, Skandinavisk, Internasjonalt, Hurtigmat
Middagsalternativer: Lunsj, Uteservering
Middagsalternativer: Lunsj, Uteservering
Anmeldt 13. januar 2019

Jeg har bare smakt de søte crepe-ene herfra, og blant dem har jeg prøvd flere. Jeg synes alle jeg har smakt er veldig gode, men for noen av dem er prisen litt drøy. Teen og lemonaden er også veldig god! Den eneste ulempen er at det er litt trangt der, så jeg foretrekker ofte den som ligger ved Nasjonaltheateret.

Takk, aroakh

Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Kanskje ikke det mest spennende og innbydende lokalene men maten var veldig god og vi kan absolutt anbefale det.

Takk, mortenn738
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Store pannekaker med godt fyll bestående av lun kylling, skogsopp, soltørkede tomater. Andre med parmaskinke, chevre etc. Ikke noe å si hverken på smaken eller størrelsen på lefsa. Men det skulle nesten bare mangle når de koster 200kr pr stk. Men de fleste vil ikke trenge særlig påfyll av proteiner resten av dagen etter et måltid her. Kan også få dessertvarianter med krem, friske bær, nutella osv. Hyggelig sted å sitte og frotse pannekaker en regntung søndag.

Takk, Oivind_oivind
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Gode crepes, hyggelig betjening. Ikke et veldig spennende sted, men hyggelig for et lunchbesøk eller liknende.

Takk, akullis
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk gode pannekaker. En i reisefølget måtte ha glutenfritt, det var ikke noe problem. De sa at de vasket utstyret først, og stekte en i mellom. Virket til å ha gode rutiner. Både middagspannekakene og desserpannekakene var kjempegode!

Takk, 458sirif

Reisende som så på Creperie de Mari, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Creperie de Mari? Del dine erfaringer!