“Hyggelig”
Anmeldelse av Creperie de Mari

Creperie de Mari
Vurdert som nr. 3 av 77 Smått og godt i Oslo
Kjøkken: Fransk, Gresk, Italiensk, Norsk, Skandinavisk, Internasjonalt, Hurtigmat
Middagsalternativer: Lunsj, Uteservering
Middagsalternativer: Lunsj, Uteservering
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig atmosfære , god crêpes og en beste appelsin juice jeg har fått på lenge. Ok priser og rask levering. Lite lokale .

Takk, Christin B

Anmeldt 10. juli 2021

Veldig god mat. De ansatta var svært hyggelig og serviceinnstilt! Verd å dra innom om man er i Oslo.

Takk, tone_bjo
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Vi ble tatt i mot av en blid dame, og henvist til et koselig bord som stod støtt på gulvet. Gode stoler.
Menyen var variert, fristende og oversiktlig. Spesielle ønsker var uproblematisk.
Maten var raskt på bordet og alle varianter vi bestilte smakte helt utmerket. Kaffen var også spesielt god.
Topp opplevelse!

Små minuser var det dog, men det er å regne som subjektive bagateller:
- i overkant mye snøfrisk på ene retten
- litt kjedelige vegger i lokalet

Takk, the_paaz
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat. Fine sitteplasser. Porsjoner man blir ordentlig mett av! Her har jeg gått alene, med familie, og med venner. Jeg føler meg like velkommen hver gang.

2  Takk, fridasynnoeve
Anmeldt 12. februar 2020 via mobile enheter

Utrolig hyggelig lite sted med fantastisk service! Både crêpes Oreo og crêpes de chef var en fulltreffer hos oss. God kaffe også, så hit skal vi igjen! Om ikke så lenge..:-)

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, tveitocecilie

Reisende som så på Creperie de Mari, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Creperie de Mari? Del dine erfaringer!