“Bestiller du mat herfra BER du om å bli infisert av covid..”
Anmeldelse av Pizza & Kina Expressen

Pizza & Kina Expressen
Vurdert som nr. 1 334 av 1 601 Restauranter i Oslo
Kjøkken: Pizza
Anmeldt 13. august 2020

Ble oppringt av en annen kunde som fortalte at han hadde fått maten min.
Når budet kom til meg forsøkte han å levere maten til den andre kunden.. til meg..
I tillegg var pizzaen jeg bestillte IKKE den jeg hadde bestillt. Mest sannsynlig har min pizza blitt levert til en tredje kunde.

Budet skulle visstnok kjøre tilbake og bytte varene mellom meg og den andre kunden. Hvor er smittevernet hen? Hvordan kan jeg vite at det ikke er smitte hos den andre kunden? Og hvor f... er pizzaen jeg bestillte??

Dato for besøk: august 2020
Takk, damienmZ4517IJ

Anmeldt 3. august 2020

Dårlig og dyrt. Forferdelig vegetarrett, aldri bestill veggiscurry!
Kjøttretten var superseig.
Soloen smakte heldigvis som solo!

Dato for besøk: august 2020
Takk, 979christelj
Anmeldt 26. april 2020

Bestilte takeaway med levering til familien, maten var lunken da vi fikk den levert - et kvarter over angitt leveringstid. Feil matrett levert til en person. Smakløs mat ellers. En av fire hovedretter falt i smak. Treg levering, dyrt, og ikke spesielt god mat. Styr unna.

Dato for besøk: april 2020
Takk, kristinelar93
Anmeldt 8. februar 2020

Jeg kjenner ikke til Pizza og Kina ekspressen så veldig godt. Jeg bestilte en salat en gang. Den var god! Og nå har Spice slått seg sammen med ovenevnte. Og jeg kjenner godt til hvordan Maten fra Spice smaker. Jeg bestilte Tacosalat, den får terningkast 5 og 6 stjerner. De får ekstra ros for grovt brød. Og leveringa akkurat som jeg kjenner den! Hyggelig sjåfør 8.feb 2020 kl 21:48. Ekspress Mat As, dere er ypperlige! MVH KNUT.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, 107knutt
Anmeldt 23. desember 2019 via mobile enheter

Bestilte italiensk pizza som var steinhard, kinesisk rett var knallsterk ( merket med 1 chili, men dog), og friterte løkringer var helt vasne. Siste gang!

Dato for besøk: desember 2019
Takk, linemya

Reisende som så på Pizza & Kina Expressen, så også på

Har du vært i Pizza & Kina Expressen? Del dine erfaringer!