Spennende for barna

Pga smittevern ble det sendt inn få mennesker av gangen, noe som gjorde at det ikke kjennes trangt... les mer

Anmeldt 16. juli 2020
566hildem
Tønsberg, Norge
Eksotisk og spennende

Mange arter i flotte og naturskjønne terrarium! Alle terrarium var bygd slik at det var lett å få... les mer

Anmeldt 17. august 2021
Cesssa
Gjøvik, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Panoramatur i Oslo
37 anmeldelser
2025 av 207 anmeldelser
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig kjekt sted. Her er det masse slanger, edderkopper, alligator, aper og frosker. Ungene var i ekstase og løp fra sted til sted og lette etter de forskjellige dyrene. I tillegg veldig stas å få holde en ekte pytonslange. Anbefales!

Dato for opplevelse: oktober 2018
2  Takk, andreasvj2014
Anmeldt 14. august 2018

Trange små lokaler med mye folk og mye lyd med små bur å se på gjorde ikke opplevelsen spesielt hyggelig.
Mange spennende reptiler å se, men var det var altfor trangt der og for mange folk til å se ordentlig på de ulike dyrene.
Trodde det bare var reptiler der, men det var også to små apekatter i et lite bur som jeg syntes ganske synd på. Lite å finne på for de og et altfor lite bur og jeg angret da på at jeg hadde dratt dit. Syntes det var triste små bur for de fleste, spesielt for skilpaddene og flere av de større slangene.

Dato for opplevelse: august 2018
7  Takk, ChristineB2967
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Litt lite men likevel et bredt utvalg av reptiler. Vi hadde det supert der, barna fikk også holde en slange.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, kjellrichardb
Anmeldt 23. april 2018 via mobile enheter

Flotte dyr, et interessant sted å være. Litt lite og trangt lokale. Lite å se, spesielt sammenliget med prisen. Likevel, ble en grei opplevelse en regnværsdag.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, ylvahide
Anmeldt 15. april 2018 via mobile enheter

Her var det forskjellige reptiler som det var morsomt å se på.
De som turte hadde muligheten å holde en levende slange.
Reptilparken var akkurat passe stor med 2 etg med fullt av forskjellige skapninger.
Stedet anbefales

Dato for opplevelse: april 2018