Spennende for barna

Pga smittevern ble det sendt inn få mennesker av gangen, noe som gjorde at det ikke kjennes trangt... les mer

Anmeldt 16. juli 2020
566hildem
Tønsberg, Norge
Alltid like spennende!

Fin plass å ta med seg ungene. Spennende og litt skummelt. Hvis man er modig får man prøve å holde... les mer

Anmeldt 7. august 2019
404maritt
Puerto Rico, Spania

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Lille Gruppeturer
24 anmeldelser
Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Kom klein som ett uvær på besøk til dette stedet med kidza til en kompis. Helt rått sted selv om det river i nesa av slage poop når man er så fyllesyk som jeg er i dag!

Dato for opplevelse: januar 2019
3  Takk, chrinaldini
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig kjekt sted. Her er det masse slanger, edderkopper, alligator, aper og frosker. Ungene var i ekstase og løp fra sted til sted og lette etter de forskjellige dyrene. I tillegg veldig stas å få holde en ekte pytonslange. Anbefales!

Dato for opplevelse: oktober 2018
2  Takk, andreasvj2014
Anmeldt 14. august 2018

Trange små lokaler med mye folk og mye lyd med små bur å se på gjorde ikke opplevelsen spesielt hyggelig.
Mange spennende reptiler å se, men var det var altfor trangt der og for mange folk til å se ordentlig på de ulike dyrene.
Trodde det bare var reptiler der, men det var også to små apekatter i et lite bur som jeg syntes ganske synd på. Lite å finne på for de og et altfor lite bur og jeg angret da på at jeg hadde dratt dit. Syntes det var triste små bur for de fleste, spesielt for skilpaddene og flere av de større slangene.

Dato for opplevelse: august 2018
7  Takk, ChristineB2967
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Litt lite men likevel et bredt utvalg av reptiler. Vi hadde det supert der, barna fikk også holde en slange.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, kjellrichardb
Anmeldt 23. april 2018 via mobile enheter

Flotte dyr, et interessant sted å være. Litt lite og trangt lokale. Lite å se, spesielt sammenliget med prisen. Likevel, ble en grei opplevelse en regnværsdag.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, ylvahide