Spennende for barna

Pga smittevern ble det sendt inn få mennesker av gangen, noe som gjorde at det ikke kjennes trangt... les mer

Anmeldt 16. juli 2020
566hildem
Tønsberg, Norge
Eksotisk og spennende

Mange arter i flotte og naturskjønne terrarium! Alle terrarium var bygd slik at det var lett å få... les mer

Anmeldt 4 uker siden
Cesssa
Gjøvik, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Panoramatur i Oslo
36 anmeldelser
Anmeldt 3. juli 2020

Var en stor skuffelse. Liten og trang plass til begge dyrene og publikum. Dyrt og dårlig vedlikeholdt.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, H7643ZEellenl
Anmeldt 7. mars 2020

Tok med guttungen på 4 år på en spontan tur til Oslo og til reptilparken der vi fikk se masse spennende dyr, fikk også lov til å holde en slange noe som gjorde at både liten og stor dro hjem med et stort glis. Anbefales for barnefamilier

Dato for opplevelse: mars 2020
1  Takk, StevenTheTourist
Anmeldt 17. januar 2020 via mobile enheter

Om en har en liten time å slå ihjel kan dette være stedet å dra. Ligger kun en snar gåtur fra Karl Johan, så kan være et avbrekk.

Var heldig med at vi kom akkurat idet man kunne ta på en slange, så det var stas!

Alt i alt tar det ikke lange tiden før en har sett alt. Hadde ikke beregnet en HEL formiddag her... Men, morro så lenge det varer da.

Dato for opplevelse: desember 2019
2  Takk, Dagros_1234
Anmeldt 16. november 2019 via mobile enheter

Fin liten reptilpark men burde utvide med flere slanger. Ble mye små øgler. Syns også prisen var litt stiv, 150kr for voksen billett.

Dato for opplevelse: november 2019
1  Takk, K O
Anmeldt 25. oktober 2019 via mobile enheter

Vi var et par som ønsket innom her og hadde ikke store forventninger. Da vi kom inn var det lite folk (en torsdag formiddag). Det var flere forskjellige dyrearter, så det var mye å se. Obs. Det er veldig varmt der inne.

Dato for opplevelse: oktober 2019
1  Takk, emmalovise