Akerselva-elven: Slingrer langs den rolige løvrike bredden på en vandrende lydtur

Bestill på forhånd
fra
USD 5,20
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Hønse-Lovisas Hus på
fra USD 1 113,85
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Her er et flott stoppested hvor dere kan kjøpe mat og drikke ved spasertur langs Akerselva. En liten perle. Vi stoppet her på vei ned mot sentrum og stedet er absolutt verdt en visitt for en matbit, vafler og kaffe, eller bare noe godt å drikke. Koselig uteområde hvor storbylivet glemmes for er øyeblikk...

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, Rune1973
Anmeldt 10. august 2019 via mobile enheter

Hønse-Lovisas hus i skuespillet «Ungen» ble kalt Hønsereiret. Lovisa hjalp unge fabrikkjenter som hadde kommet i «uløkka» og trengte hjelp til barnepass. I dag er det et sjarmerende serveringssted ved gangstien langs Akerselva. Her kan man få kaffe ned blåbærpai og nystekte vafler attåt.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, Kjeros
Anmeldt 22. juli 2019

Min venn og jeg var her for å spise en lett lunsje og selvfølgelig for å smake Oslos beste "pannekaker" . Vi ble ikke skuffet og pannekakene smakte veldig godt med krem og syltetøy. Dette stedet ligger litt oppe ved Torshov ved siden av Månefisken som også er meget vakkert. Begge stedene ligger ved Akers elven og vannfossen kan ses mens man sitter der og spiser. Obs, det kan være mye folk der og det er ikke mange sitter plasser.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Bernard N
Anmeldt 5. juni 2017 via mobile enheter

Ta turen langs Akerselva og opplev industrihistorie. Når du kommer til gamle Sagene må du ta en stopp i det lille røde huset som har navn etter Oskar Braatens, Hønse Louisa. Nydelig beliggenhet ved elvas bredder med nydelig bakst og litt utsalg! Må oppleves!

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, j_rgenf805
Anmeldt 26. mars 2017 via mobile enheter

Veldig hyggelig cafe med uteservering ved Akerselva. Historiske omgivelser med lav puls. Anbefales veldig

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, KjellA3