Akerselva River Meander: A Self-Guided Audio Tour

fra kr 6 951,66
fra kr 3 910,00
fra kr 15 071,67
Anmeldt 12. september 2019 via mobile enheter

Vi gikk mot mathallen langs Akerselven. Flott tilrettelagt. Artig å se gamle bygninger langs elven. Se fulger langa elven var morro å se. Kan anbefales

Dato for opplevelse: september 2019
2  Takk, 894hannes
Anmeldt 10. august 2019

Gjekk langs elva eit lite stykke. Her er det restar av gamal industri, park, fuglar, kunst og oppleving av natur.

Dato for opplevelse: august 2019
1  Takk, Trehar
Anmeldt 22. juli 2019

Ta en tur opp til Maridalsvannet med buss eller trikk og gå ned til Oslo sentrum langs elven forbi boliger og leilighet med vakre vannparker og spennende bade steder. Du kommer ikke til å glemme turen. Elven går helt ned til Grønland/sentrum

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, Bernard N
Anmeldt 30. juni 2019 via mobile enheter

Tok buss 54 mot Kjeldås og gikk av like før Maridalsvannet. Fant raskt stien og veien langs elva. Følte vi var langt ute i naturen og ikke like ved hovedstaden. En vandring gjennom historien med fabrikker og små bebyggelse. Fine steder for en rast eller et bad. Elva virket ganske ren selv om det hadde vært noe nedbør.
Turen ble ca 10 km og egner seg for alle. Kan tas i etapper. Dersom du leser historien om livet langs elva vil du få enda mer utbytte.
Viktig å ta vare på slike perler i byen.

Dato for opplevelse: juni 2019
1  Takk, 1geirm
Anmeldt 13. mai 2019

Vi gikk fra Grunerløkka og ned til sentralbanestasjonen. Mye folk ute på denne solige søndagen, og vi fikk en fin tur langs elva. Vi tok en pit-stop ved en slags bar, og det smakte godt med en pils i varmen mens vi satt og så på alle som paserte oss :)

Dato for opplevelse: mai 2019
1  Takk, mother-of-love