Bike Tour i Oslo

Ulike måter å oppleve Akerselva River på
Bike Tour i Oslo
36 anmeldelser
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Flott atmosfære og mye å se på. Flere steder hvor barna kan leke langs med elven. Fint og idyllisk frem til Grønland der det er mye søppel og byens løsere fugler oppholder seg.
Anbefaler stopp på mathallen og lekeplassen for barna, blå og markedet der.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, 566hildem
Anmeldt 8. februar 2020 via mobile enheter

En av mine favoritt-ting å gjøre i Oslo, og favorittsteder å være. Vi går stadig opp eller ned langs elven. Man kan oppleve mye langs elven. Husk å ta med badetøy om sommeren. Beveren titter nok opp innimellom også. Is og kaffe kan inntas et par steder på veien, men vi ønsker oss jo flere steder å pitstoppe. God tur: 8,2 kilometer.

Særlig kan vi anbefale arrangementet elvelangs som skje en gang i året.

Dato for opplevelse: januar 2020
1  Takk, dorthesKS
Anmeldt 10. november 2019 via mobile enheter

Har snakket om å rusle her mange ganger, men er jo ikke så ofte i Oslo da...men i dag fikk vi det til. Det var snø i luften og litt kaldt. Men veldig koselig tur og litt å se på veien. Skulle hatt m litt til endene. På vei var det ett åpnet søndagsmarked. Koselig å titte på. Endte på mathallen for lunsj

Dato for opplevelse: november 2019
1  Takk, Linda S
Anmeldt 12. september 2019 via mobile enheter

Min favoritt i Oslo.Bor rett ved Akerselva og tar ofte turen ved elva ned til byen eller Løkka.Område er veldig fint.Masse fine steder å besøke på vei ned til byen.Kan anbefales for både store og små.Fint å ta med seg folk som kommer fra andre steder å vise de en flott del av Oslo.

Dato for opplevelse: september 2019
1  Takk, livsolveigg
Anmeldt 12. september 2019 via mobile enheter

Vi gikk mot mathallen langs Akerselven. Flott tilrettelagt. Artig å se gamle bygninger langs elven. Se fulger langa elven var morro å se. Kan anbefales

Dato for opplevelse: september 2019
2  Takk, 894hannes