In the Heart of Oslo Walking Tour with Local Guide

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Oslo Guidebureau på
Anmeldt 21. april 2021

Historiene omkring fabrikkene langs Akerselven og livet til fabrikksarbeidene; spesielt jentene som kom fra landet. Vår guide, Kjellfrid, fortalte om livet den gang på en veldig innlevende måte. Vi hadde været med oss. Solrik dag. Mange folk ute som gikk tur, løp eller bare satt og skravlet. Det var en stor kontrast til det livet folk levde langs Akerselven i forrige århundrede. Vi avsluttet turen ved Hønse-Lovisas hus med is og vaffel ved Beierbrua (Fabrikkjentenes bru).

Dato for opplevelse: april 2021
1  Takk, BusiOslo_Norway
Oslo_Guidebureau, General Manager på Oslo Guidebureau, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. april 2021

Så hyggelig at dere likte turen. Tusen takk for at dere delte og beskrev så fint. Velkommen igjen!

Anmeldt 29. desember 2016 via mobile enheter

Veldig fornøyd med kunnskapsrik og engasjert guide Sidsel, egen vinkel på norske dronninger i vår middelalderhistorie. Dronningrekka er også viktig - ikke bare kongerekka takk. Hilsen Osloguidestudent

Dato for opplevelse: desember 2016
1  Takk, marioslo
Marit U, Manager på Oslo Guidebureau, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. desember 2016

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding

Anmeldt 9. mai 2016 via mobile enheter

Vi er en gruppe som har benyttet Oslo Guidebureau ved to anledninger/byvandringer, I Harry Holes fotspor og Kontrastenes Oslo. Ved begge tilfeller var det Marianne Nygaard Larsen som ledet oss med stor entusiasme. Hun er kunnskapsrik og med sin lune humor gjorde hun det til to minnerike opplevelser. Før vi bestilte vandringene fikk vi god veiledning og mange tips om tema av Marit i OGB. Marianne sa at hun hadde mye hun ville vise oss i Oslo og vi kommer garantert tilbake så hun får sjansen når vi igjen skal ut å gå. Oslo Guidebureau får vår beste anbefaling.

Takk, morteng375
Marit U, General Manager på Oslo Guidebureau, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. mai 2016

Hei, så hyggelig å høre. Tusen takk for tilbakemeldingen. Vi gleder oss til å gi dere nye fine Osloopplevelser.

Anmeldt 29. april 2016

Vi hadde en veldig fin opplevelse takket være Mari Atlanta Lunde som er tydeligvis lidenskapelig. Det var hyggelig å kunne prate om bøkene, karakterene, til og med stedene vi besøkte i Oslo.

Takk, Gwenaëlle S
Marit U, General Manager på Oslo Guidebureau, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mai 2016

Hei, så hyggelig at du deler din opplevelse av denne turen. Tusen takk og velkommen igjen til en av våre andre turer.

Anmeldt 20. april 2016

Fin tur og veldig flink guide, som hadde innlevelse i Harry Hole. Turen gikk i fotsporene til Harry Hole. Var innom kjente steder som han har skrevet om i bøkene sine. Anbefales.

Takk, Brit M
Marit U, General Manager på Oslo Guidebureau, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. april 2016

Hei, så hyggelig å høre. Tusen takk for at du deler. Vi ønsker velkommen til en av våre andre byvandringer.