Utrolig koelig

Dette er et utrolig koselig sted å dra med barn. Varn får muligheten til å oppleve gårdsdyr på nært... les mer

Anmeldt 9. juli 2018
Iselin S
Koselig gård

Veldig koselig med gårdsdyr og muligheten til å kunne hilse på dem, klappe, kjenne på og ri på... les mer

Anmeldt 7. juli 2018
86jonasberg
Oslo, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Oslo Pass
203 anmeldelser
Anmeldt 27. juni 2017 via mobile enheter

Dette er et flott sted å ta med små barn. Man kan hilse på all slags store og små dyr, fra høner til sauer og hester. Man kan gå i stallen og se på show med hester på planlagte tidspunkter. Godt utvalg av mat og søtt til store og små samt et sted å sitte innendørs i andre etasje om ønskelig.

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, Chris_notcolumbus
Anmeldt 18. september 2016

Det er ikke bare fantastisk å se hvor godt dyrene har det på EKT, men i tillegg serverer de også veldig veldig VELDIG god mat. Fantastisk opplegg for alle som er interessert i gård og gårdsdyr. Kan anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: september 2016
Takk, Leonhard H
Anmeldt 22. juni 2016 via mobile enheter

Det er likt her i dag som det var for 25 år siden. Barna elsker å være her, det koster ikke en formue å komme inn å barna får oppleve dyr på nært hold. En runde på ponnyryggen er også stor stas. Stor lekeplass på utsiden gjør også at vi kan være her i flere timer. Vi gleder oss til mange flere hyggelige besøk.

Dato for opplevelse: mai 2016
Takk, 6thereset
Anmeldt 20. juli 2015

For de minste barna er EKT en fin opplevelse hvor de får muligheten til å komme tett på vanlige norske husdyr og klappe disse. Noen lekeapparater også om tålmodigheten brister underveis, og muligheten til å ri på ponny (mot ekstra betaling).

Totalt sett kanskje litt dyrt for å se på et fåtall dyr, men så lenge barna storkoser seg lar vi det gå. Kiosken der serverer også byens klart beste kanelboller - de anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: juli 2015
Takk, KalEl2005
Anmeldt 2. september 2014

EKT er et ypperlig sted å ta med de minste en fridag.
Ponniridning kr.40 og for å se alle dyrene kr. 50,- pr-person.
Snille rolige dyr.

Dato for opplevelse: august 2014